
Ben fikirlerin açık açık söylenmesi taraftarıyım. Açık açık Atatürk'e ve laikliğe karşı olduğunuzu söylemenizi rica ediyorum zira insan görüşlerini mertçe söyleyebilmeli.

Ben fikirlerin açık açık söylenmesi taraftarıyım. Açık açık Atatürk'e ve laikliğe karşı olduğunuzu söylemenizi rica ediyorum zira insan görüşlerini mertçe söyleyebilmeli.
CHP ile hdp bir oldu bunun neresi Atatürkçülük eski chp de başörtüsü düşmanıydı oysa Atatürk ün başörtüsüne dair hiçbir yasağı kanunu yoktu hepsini ırkçı chp sonradan çıkardı Atatürk ü din düşmanı gibi gösterdi Atam dirilse chp yi kapatır hiç değilse Toggg iha siha yaptığı için Akp ye bilir demezdi
Şeriat yanlısı AKP'yi kapatırdı önce. Atatürk'e ayyaş diyen adamın peşinden gidenlerin de yüzüne tükürürdü
dostum ben milliyetciyim ben sevmiyorum, muhafazakar adam nasil sevsin. ataturk turk milliyetcisi degildi ki. turk fasizmi uyguladi. kürtlere asimile politikasi yuruttu pesinden gelenlerde devam etti. milliyetcilik ile fasizmi karistiriyor insanlar. fasizm tek irk politikasidir. milliyetcilik tum irklarin tek millet adi altinda birlesmesidir.
Ben zaten iki yüzlülükten şikayetçiyim.
linc yemekten korkuyor cogu, sol cenah bu konuda gaddar
Ben terörist ilan ediliyorum ama korktuğum yok herkes adam gibi fikrini söylesin
umarim o gunlerde gelecek. vatanin butunlugunu bozmayacak her fikre saygi duyulmali.
AK Partili birinin Kemal Paşayı sevmesi mümkün değil. AKP Kadir Mısıroğlu'nun fikir dünyasıyla baglantılı olan bir partidir.
AKPnin kurucusu Sayın Erdoğan, Üstad Kadir Mısıroğlu'na agabey diyerek hürmet ederdi 40 yıllık tanışmışlıkları var ikisinin.
AK partili biri Osmanlıcı ve Muhafazakardır.
Cevap
9Cevap
Evet komik
Sadece sana şunu soracağım doktor. Bir yahudi atatürkçüyüm dese inanır mısın?
Inanırım
Yahudilik bir din değil ırktır. Musevi biri derse inanmam zira laiklik ilkesi museviliği reddederim.
Reddeder"
Kılık kıyafet bir tarzdır.. bir sembol değil... anlaşıldı mı doktor? Bunu bir modelist olarak söylüyorum.
Radikal İslami giyim budur ben de ona göre konuşuyorum.
Ayrıca sen atatürkçü onaylama genel başkanımısın? 😅
Evet
İşin zor çünkü adaletli değilsin ve dayatmacısın... özgürlük şekilcilikle olamaz. Küçüksün olgunca düşünemiyorsun😇
Bazı gerçekler vardır abla dayatmacı değilim. Ben kimseyi Atatürkçü olmaya zorlamıyorum. Ben akp'liler Atatürkçü taklidi yapmasın diyorum. Herkes elbette istediği gibi giyinebilir onla sorunum yok. Aklı başında bir insan akp ile Atatürk isimlerinin yan yana gelemeyeceğini bilir
Madem bizi atatürkçü olarak kabul etmiyorsun.. bizde Atatürkü sevenler kulübünün üyesiyiz deriz.. Atatürk bitmeyen bir sevdadır💕
Neyse diyecek bir şeyim yok insan desteklediği kişinin ideolojisini bilmeli
Ben zekasını seviyorum💕
İşin gücün algı🤣🤣.. ben hem ayyaş derim hem aşık olurum... o onun sıfatı diye sevmeme engel değildirrrr... katagorizenizi daha dikkatli yapınız😅😅
Algı değil ayyaş demek yerine alkolik de diyebilirdi. Ayyaş bir hakarettir sonradan RTE kıvırmaya çalışmıştı zaten 🙂
Tatlıcığım😇 ozaman deki " sayın erdoğan lütfen nezaket kuralarına dikkat ediniz" bende sana akpli olmama rağmen destek olurum.. ama bir insan nezaketsiz diye niye kötü biri olsun ki?
Kötü olduğunu demedim Atatürk'e karşı dedim
Ben sana karşı değilim.. bu meseleyi ancak birlikle çözebiliriz... mutlu bir gün geçirirsin umarım doktor😅 GÜ~NAY~DINNNN😅🥳🥳🥳💃💃
Günaydın
Vatanını seven herkes Atatürk'ü sever.
Ama bir kesim onu o kadar çok kullandı ve putlaştırdi ki, Haşa neredeyse peygamberle eş deger tuttu...
Biz işin dozunu biraz kaçırıyoruz, aynı şey dini kullananlar içinde gecerli...
Vatandan çok şeriatçı ve dinci kesim sevmez zira ülkede din yönetimine ve cemaatlere son verdiği için sevilmiyor.
Bunun nedeni hep içme sularına kattıkları kimyasallar yüzünden zeka geriliği yaşanıyor bu yüzden ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Komik tabii, Atatürkçü taklidini geçtim, bunlar Atatürk'ü hiç anlayamadılar.
Ben soldaki adama benzedigimi düşünmüyorum yalniz
Kafa yapısı aynı olduktan sonra pek fark etmiyor
Bu şekilde insanları yaftalamak en kotu kafa yapısı bu kadar radikallesmeyin
Sen bunu dersin yarın öbürü der ki tüm CHP'li kızlar esc başkası der başka bir şey gerek yok böyle böyle bitecek bu tahammülsüzlük
Ben gayet gerçekçiyim insanları yaftalamıyorum Erdoğan'a oy verenler Atatürk'e nefret besleyen kitledir bunu anlamak zor değil
Ok tamam senin kafanla CHP ye veren de ateisttir ne güzel
Ateistim evet başka soru?
Benim için yeterli :)
Benim de yok durumu biliyorum :)
millet korkuyor aynı görüşe sahip olduğun cenah çok tehlikeli kemalin dinsiz olduğunu söyleyince bile vatan haini türk düşmanı ilan ediliyorsun
AKP'ye karşı olunca terörist ilan ediliyorsun ama biz korkmuyoruz. Akp Atatürkten faydalanmaya çalışıyor gibi
Chp de dinden yararlanmaya çalışıyo su laik geçinen chp
Ben Allah kitap dediğini duymadım KK'nin
Akkoyunlu onlar
Sakal erkeklere yakışıyor kanka 🤣👍
Buda sorumu İWBDJDHXHSBJSS
Durustluk onemli
İkiyüzlülük
Komik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?