5 yıllığına ülkeyi yönetmenize izin verseler ne yapardınız?

Olumsuzlukları görmezden gelelim mümkün olduğunca yaratıcı ve komik yorumlar istiyorum. Mesela ben Batman şehrini baştan sona yıkar, turizm açısından geliştirir, etrafa yarasa falan serpiştirir dünyaya duyururdum. Turist çeker yoluma bakardım birde Atatürkün kent planı onu devreye sokmak isterdim.

Güncellemeler
1 yıl
Konu başlığı pek uygun bir bölüme gitmedi sanki ya neyse idare edeceğiz artık 💃
Güncellemeler
1 yıl
Olası problemleri boşverin moralimiz bozulmasın ben ütopik yorumlar istiyorum, eğlence örneğin sokaklara şalgam çeşmesi yapardım gibi gibi.
5 yıllığına ülkeyi yönetmenize izin verseler ne yapardınız?
Cevapla