Türkiye çok akıllıca ilerliyor bir yandan ortadoğudan gelen göçmenleri lehine kullanıyor
bir yandan avrupa ve abd'ye göster ama elletme politikası uyguluyor
bir yandan ruslarla çinlilerle arap devletleriyle işbirliği yapıyor
bir yandan gelişmemiş ülkelerde kendi ayak izlerini bırakıyor , o topraklara yatırımlar yapıyor
iç politika da da yabancı göçmen yatırımı yapıyor
Hem iş gücü hem nakit akışı..
Avrupanın yerinde olsam bu ülkedeki gaza müsait Türklere sosyal medya üzerinden propaganda yapıp Irkçılığı baskılardım.
Kemalist profil fotoğrafına sahiplerin çoğunun arap düşmanı kesilmesi tesadüf mü? hayır tesadüfe ancak ahmaklar inanır.
bunu ideolojik bir savaşa dönüştürmek halkı bölmeye yeter.
ama tek bir sıkıntı var , islamiyet dini, müslümanlar birlik olmaı, merhamet duymalı bencil olmamalısınız adı altında ırkçılığı baskılıyor avrupaya yanaşması engelleniyor,
bu nedenle dinde hedef alınmalı.
plan mis.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yeterli