Önce biraz çok yakın tarih bilgisi.
Siyasal İslâmcılar:
Siz bakmayın bunların Filistin halkı için döktükleri timsah gözyaşlarına. "Seküler" Türkçülerin "Arap sevici" dedikleri islâmcılar aslında Arap düşmanlığında çok daha fazla emek vermişlerdir.
Mesela Filistin'e 70 yıldır hem diplomatik, hem askeri destek veren hem de insani yardımda bulunan Irak, Libya ve Suriye, AKP rejimi sırasında parçalandılar. İran'ı ve Yemen'deki Husileri sevmezler mesela. Çünkü bizdeki siyasal İslâmcılar mezhebcidir. Filistin'deki ezici çoğunluk sünni değil de şii olsaydı, bunlar İstail'i desteklerdi. Örneğin Lübnan Hizbullah'ı şii Arap ağırlıklıdır ve İsrail ordusunu 2006'da derdest edip yollamıştır. Bizim İslamcılar o zaman Hizbullaha sallıyorlardı. Suriye'de "katil Esed" dedikleri Beşar Esad alevidir. Suriye'yi parçalarken cihatçı yamyam teröristleri eğitip donatırken ki hevesleri bundandır. Bunlar Hamas için bile "batıl" diyen tipler.
Seküler Türkçü tayfa:
Bunların "Arap kültürü" diye aşağılamaya bayılırken, kendilerini naziler gibi üst ırk falan zanneder. Oysa siyasal islâmcının bilgi düzeyinden daha gelişmiş değiller. Hayatlarında mevzuyşa ilgili tek bir satır okumazlar, anca sosyal medyada duydukları saçmalıkları tekrarlar dururlar.
Kısacası, bu düşman kardeşler birbirleriyle dostturlar. İkisi de ABD emperyalizminin çarpıtmalarına uygun davranırlar.
Ama sizce hangisi daha beter bu konuda?
Siyasal İslâmcılar:
Siz bakmayın bunların Filistin halkı için döktükleri timsah gözyaşlarına. "Seküler" Türkçülerin "Arap sevici" dedikleri islâmcılar aslında Arap düşmanlığında çok daha fazla emek vermişlerdir.
Mesela Filistin'e 70 yıldır hem diplomatik, hem askeri destek veren hem de insani yardımda bulunan Irak, Libya ve Suriye, AKP rejimi sırasında parçalandılar. İran'ı ve Yemen'deki Husileri sevmezler mesela. Çünkü bizdeki siyasal İslâmcılar mezhebcidir. Filistin'deki ezici çoğunluk sünni değil de şii olsaydı, bunlar İstail'i desteklerdi. Örneğin Lübnan Hizbullah'ı şii Arap ağırlıklıdır ve İsrail ordusunu 2006'da derdest edip yollamıştır. Bizim İslamcılar o zaman Hizbullaha sallıyorlardı. Suriye'de "katil Esed" dedikleri Beşar Esad alevidir. Suriye'yi parçalarken cihatçı yamyam teröristleri eğitip donatırken ki hevesleri bundandır. Bunlar Hamas için bile "batıl" diyen tipler.
Seküler Türkçü tayfa:
Bunların "Arap kültürü" diye aşağılamaya bayılırken, kendilerini naziler gibi üst ırk falan zanneder. Oysa siyasal islâmcının bilgi düzeyinden daha gelişmiş değiller. Hayatlarında mevzuyşa ilgili tek bir satır okumazlar, anca sosyal medyada duydukları saçmalıkları tekrarlar dururlar.
Kısacası, bu düşman kardeşler birbirleriyle dostturlar. İkisi de ABD emperyalizminin çarpıtmalarına uygun davranırlar.
Ama sizce hangisi daha beter bu konuda?
Siyasal İslâmcılar
Kendini Kemalist sanan Türkçüler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet, seküler Türkler Araplardan daha üstün bir irk. Okumamis seküler Türkler bile kültürel olarak islamcilardan daha gelismis.
Ölçütün ne bu konuda?
Farkliliklara karsi hosgörü, ha burada gericilik bir düsünce degildir. Ege'nin köyünde mesela Trans bir kadin yasiyor Ihsan Hala diye, Anadoluda butür seyler imkansizdir örnegin.
Kültürel olarak İzmir ile Konya arasinda en azindan 100 senelik bir fark vardir. Ha bu İzmir'de herkes kitap okuyan aydin anlamina gelmiyor.
Sekülerin cahili, okumus muhafazakara bile bin basar.
Önce Arap dedin, sonra islâmcı, şimdi de "muhafazakar" diyorsun. Cehaletin seküleri/dincisi olmaz. Al sana nazi almanyası. Gayet seküler ama cahil sürü faşizmin karanlığında geberdi gitti.
Tabii, sen de hayatında pek kitap okumadığın için, cehaleti değil, üst yapıyı temel alıtorsun, toksa islamcıdanfarkın kalmaz. Sana sürpriz olmasın, islamcıdan farkın yok.
Şimdi konuya dmnelim, Araplardan bahsediyorduk. Tarihi hakkında okuduğun kaynaklar var mı?
Benim Islamcidan farkim Ateist oldugun icin senin kellenin ucmasini istememem. Biz bu konuyu senlen tartismistik.
Sen hosgörüsüzlük ile, hosgörüsüzlüge gösterilen hosgörüsüzlük arasindaki farki tanimiyorsun.
Dedigin Nazi almanlari ile Islamci arasinda farkler nedir mesela? Ikside yahudi öldürmek, istiyor, ikside LGBT üyelerini öldürmek istiyor, ikiside farkli görüslere saygisiz.
Islam zaten Arap kültürüdür. Bu yüzden islamci ile Arap zaten ayni noktada bulusuyor. Aralarinda pek fark yok yani.
Araplar hakkinda benden neyin kaynagini istiyorsun?
Siyasal islamcılar niye düşman olsun ki zaten Arap'a
Kısaca herkes ırkçı
türkçülerden nefret ediyorum