Antartikaya giriş neden yasak, Antartika antlaşması neden imzalandı?

Antartika doğal koruma alanına alınmak için mi girişler yasaklandı? Bazı kişiler, özellikle de düz dünyacılar Antartikanın arkasında farklı kıtaların olduğunu, insanlardan saklamak için bu antlaşmayı imzaladıklarını söylüyorlar. Sizce gerçek nedir, bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Evet, antartikanın arkasında farklı kıtalar var insanlardan gizliyorlar, antlaşma bunun için.
Hayır, antartikayı doğal koruma altına almak için antlaşma imzalandı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Antartikaya giriş neden yasak, Antartika antlaşması neden imzalandı?
Cevapla