Gözlemledim Ülkede 2010 dan beri son 14 yılda aşırı fazla ölümler oldu?

2010 öncesi ölümler düşüktü Ne olacak bu insanlık nereye uçuyor bir taraftan kazalar cinayetler hastalıklar saymakla bitmeyen hadiseler çok kayıp verildi anlayacağınız haksız mıyım?
Gözlemledim Ülkede 2010 dan beri son 14 yılda aşırı fazla ölümler oldu?
Cevapla