Türkiye, son 23 yılın en kurak haziran ayını yaşadı. pic.twitter.com/LLJFQ7CcNc
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) July 11, 2024
Türkiye, son 23 yılın en kurak Haziran ayını yaşadı. Sıcakla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Türkiye, son 23 yılın en kurak haziran ayını yaşadı. pic.twitter.com/LLJFQ7CcNc
— Boşuna Tıklama (@bosunatiklama) July 11, 2024
Türkiye, son 23 yılın en kurak Haziran ayını yaşadı. Sıcakla nasıl başa çıkıyorsunuz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Ben sıcak hava hiç bir şekilde sevmiyorum. soğuk hava insanıyım
Valla gündüz mümkün mertebe gölgede kalıyorum gadası
Dışarı çıkmayınca idare eder de işte güneş alan yerler felaket. Mümkün oldukça su bırakıyorum sokağa hayvanlar için. Biz bu haldeysek postları varken onların halini düşünemiyorum.
Erken geldi yaz olmadı bu sene zaten bu senede tatil yok sinir oldum kız kıza arkadaşımda yok iyice depresyondayım iki kat
Öf her sene aynı şey söyleniyor. Başa falan da çıkamıyoruz valla.
Ülkede milyonlarca mülteci olunca kuraklıkta artıyor ister istemez zerre faydaları yok şu ülkeye !
Nefret ettim bu sıcaklardan. Bitm bilmedi bu aylar ya sanki 1 saat 1 asır gbi
Ağaçları keser, ormanları yakarsan ne yağmur yağar, ne de baraj dolar. Çöle çevirirsin
İlk defa bu kadar sıcak Haziran ayı geçirdik gerçekten de dışarı felan çıkamıyoruz
Yakında ölürüz gibime geliyor, dünya bizi üzerinden atacak🤦
Valla 1 bardak su içiyorum yarım bardağı ter olarak vücut atiyo😅
Evet ilk kez böyle bir Haziran ayı yaşıyorum klima ile atlatıyorum
Biz Erzurum’da yağmurdan evden çıkamıyoruz batı nasıldır bilemem
Başa cikamiyorum pes ettim bir fırsatım olsa yaşadığım yeri degisirim
Temmuzdayiz ya geçti gitti Haziran şu an bol yağmurlu Temmuz geçiyor
Çalıştığım yer son derece serin. Sabah koşa koşa işe gidiyorum
ben baş etmiyorum artık bıraktım uğraşamam güneşle boyum kısa
her yandığımda soğuk duşa giriyorum cos ediyor rahatlıyorum
Evdeyim, cerayan oluşturunca serin serin oturuyorum
Klima yapacak başka bir şey yok
Klima olmasa ölürdük diye düşünüyorum
Evde klima açık full yatış
Klima deli gibi çalışıyor 😂
Başa çıkamıyorum kafayı yedim delirdim m*k
Bursa pek sıcak değil ideal yani bunalmıyor şu ara
50 55 dereceyle mücadele edemiyoruz 😌
Burası çok sıcak yanıyor
Hemde ter basıyor gün içinde.
Yani yapacak bişey yok
Limitsiz duş ve açık pencereden esen rüzgâr 😃
Güneşe ateş ediyoruz
Klima açarak
Burası serin. Ardahan'dayım.
Klima olmasa erimiştik sanırım
Başa çıkamıyorum
klima ile yaşıyorum
klima bile kesmiyor ya
Başa çıkamıyorum
Sayarak söverek
İklimler değişiyor allah sonumuz hayr eylesin
Klima
Karpuz 😄
Klimalar iyi ki var
Çıkamıyoz…
Evet
Çıkamıyorum
yanıyoruz
Sıcak seviyorum
Çatıda uyuyarak
Soyunuyorum