Afrika'dan sıcak hava dalgası, Türkiye'ye doğru yola çıktı. Serin ve yağmurlu havalar devam etsin diyenler burada mı?
Afrika'dan sıcak hava dalgası, Türkiye'ye doğru yola çıktı. (Hava Forum) pic.twitter.com/dtFee4tEkd
— BPT (@bpthaber) September 23, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
O sıcaklardan bu sene çok bıktık ya artık serin gitsin ne çok soğuk ne çok sıcak ortası olsun bence...
Gelsin ya sıcak hava iyidir gadası
Ülkenin havası bile mülteci 😁😁😁😁hahahajaxmlqpwprkxmwkqpsksla
Nasıl bir ülkeyiz arkadaş. Suriye kumları bize gelir. Afrika sıcağı bizde. Kutup soğuğu bizde. Ülke değişik bir hal aldı
yediniz mi bu sıcak hava dalgası yalanlarını.. arap çöllerine yagmur yagdı bütün yaz.. iklim silahıyla türkiye üzerindeki iklim değiştiriliyor
Serin serin iyiydik ama annem tarhana çıkartacak haftaya sıcak havaları bir haftalığına tolere edebilirim gelsin ahshsjs
Reis geri döndü
Bize zaten bu güne kadar oradan iyi ne gelmiş ki bugün gelsin tamam izin verdim gelebilir en fazla bir kaç gün sonrası tufan
Artık sıcakla ilgili tek duymak istediğim sobanın veya klimanın sıcaklığı.
Ülkenin havası da insanlarına benziyor gittikçe... öyle değil mi?
Soğusun ya havalar yeter sıcak sıcak. Mevsimler yok oldu resmen.
Bir an önce gelsin ya sıcak hava dalgası. Soğuğu sevmiyorum
Bence sıcak hava gelsin ya ben daha yaza doymadım :)
Ilık olsun havalar, ne sıcağı seviyorum artık ne de soğuğu.
Neredeyse ekim ayına gireceğiz artık bu saatten sonra da 30 35 dereceler olmaz umarım
Ne sıcak hava dalgası ya şaka mı bu hava soğusun lütfen
Serin havalar devam etsin. Sonbahar uzasın. Kış biraz gecikebilir.
Doğal gaza Yüzde 38 zam gelince yaz hiç bitmesin istiyoruz
Irk değil bu dönemin insanları insanlığı lanetlenmiş resmen böyle iş mi olur ya
Sıcaklar birazdaha olsun ya çok sugudu birden
Gelsin o sıcak havalar biraz güneşi görelim usandik
Kapatın şu kapıları gelmesin sıcak hava dalgası falan yeter
Hayir sicak dalga gelsin gidilecek cok yer surulecek cok asflat var saha 🤘
Çıkmasın ya çıkmasın tam kış geliyo diye seviniyorum
Sıcak gelsin motor kullanmanın keyfi sıcakta oluyor
Ya Grönlanddan soğuk hava dalgası gelemiyor mu ya yoluna ne çıktı da gelemiyor deliricememmmmm
Desene Dünya ; Sona doğru yaklaşıyor sanırım. Eyvahlar olsun!.
Hastayım aga gelsin sıcak havalar donduk
Iptal et iptal et iptal et
Birden soğudu zaten ya. alışkın değilim
acil bi yerlerden sıcak gelsin
Ben sıcaklık taraftarıyım
Yağmur yağsın ama hava sicak olsun böyle daha iyi,
yolamı çıkmış antalyadan hiç ayrılmamış gibi
serin ve yağmurlu havalar devam etsin
Demir kubbeye çarpıp geri dönsün
Gelsin biran önce dondumm
Durdurun durdurun abiii
Mültecisi gelmesin de hava gelebilir
Bence gelmesin böyle iyiydi.
Aa nasıl yani havalar serin ve gri durumda
herseyleri bize geliyo
Ne sıcağı ya yeter kış gelsin artık
Bu afrika hiç serin olmaz mı
Evet artık yağmur yagmali...
Denizde yüzeriz gelsin sıcaklar 🤗🤗
Kaç güne burada olur 😄 ona göre halı yıkıyım 😄
Zorla maymun çiçeğini getiricekler ülkeye
gelmesin nefes alamıyorum
artık kış geldi
sonunda geliyor
Afrika sıcakları gelmesin serin havaya devam
O dalga nerdeyse bir an önce gelsin
Havalar daha çok ısınmaz
Gelmesine gerek var mı zaten yanıyoruz
Güneyden bi kere de hayrlı bsi gelsin
İyi iyi gelsin gezeriz
Ay hayır devam etmesin
Vallaha serinlik güzel geldi