Afyonkarahisar'da AFAD verilerine göre 4,4; Kandilli Rasathanesi’ne göre de 4.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Korkutucuydu 😣 Kapının önemdeyim hala. İçeri ne zaman girmek güvenli ki? Hissedenler oldu mu?

Afyonkarahisar'da AFAD verilerine göre 4,4; Kandilli Rasathanesi’ne göre de 4.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi. Korkutucuydu 😣 Kapının önemdeyim hala. İçeri ne zaman girmek güvenli ki? Hissedenler oldu mu?

Selam
Çok geçmiş olsun, hissetmedim
Deprem sonrası eve girmek için:
1. Bina Kontrolü:Profesyoneller binayı kontrol etmeli.
2. Artçı Sarsıntılar: Artçı sarsıntılar durana kadar bekleyin.
Hasar varsa, eve girmeden önce onay alın.
Şükür hasar yok
Çok şükür.
Ben Afyon'da değilim
Bizim burada hissedilmedi. Biliyosun geçmişte Dinar depremi var 6.1 ve 90 vatandaşımızı kaybetmiştik. Yani o bölge de maalesef deprem bölgesi. Geçmiş olsun. Dikkatli olmak gerek.
Geçmiş olsun 4.4 büyüklüğündeki deprem küçük depremdir ve Afyon'da öyle 7 üstü deprem oluşturacak bir fay yok korkma Allah'ın izniyle Maraş depremi gibi bir deprem olmaz
4,5 - 3,1 - 3,6 büyüklüğünde peşpeşe olmuş, çok geçmiş olsun🙏
Teşekkür ederim
Cevap
37Cevap
geçmiş olsun.. dikkat etmek lazım
Depremden sonra evin güvenli olduğunu resmi makamların açıklamasından sonra girmek daha doğru olur.
Binada hiçbir çatlak yok biblolar bile yerinden oynamış ama düşmemiş buna rağmen mi kontrol gerekir?
Yani bildiğim kadarıyla kontrol gerekiyordu
Korkma 3 deprem oldu gecti yillar oncede 3 tane olmustu daha siddetliydi o zaman baskada olmadi. Şu an afyonda degilim ama, kacinci kattaydin?
1. Kat
Sanırım müstakil evimiz yoksa hiçbir zaman güvenli olmaz gibi geliyor
Evet müstakil
Güvenli geliyor bana da aka tabiki belli de olmaz kesin bi şey diyemem
Ev yapılırken hatırlıyorum babamın kaliteli beton kullandığını ve fazlaca demir kullandığını 🙈 paranın çocuğunu buralara gömüp iç dizayna paramız kalmamıştı 😁
Allah korusun gecmis olsun arkadasim biraz bekleyin artcilari olur mutlaka korkarsiniz
Teşekkür ederim
5 in altında depremlerde fazla korkuya kapılmamak gerekir. Relax ol ve ne yapıyorsan onu yapmaya devam. Uyuyorsan uyu mesela
Öncelikle geçmiş olsun, 4.4 normal bir deprem, İstanbul da yaşayan biri olarak söylüyorum ne yazıkki 6 civarı olursa biz girmiyoruz.
Geçmiş olsun..4.4 düşük oranlı deprem.. Bizler 7 yi gördük maalesef
Geçmiş olsun. 5'in altındaki depremler normal. Afyon'dan fay geçmiyordu diye hatırlıyorum.
Doğru. Təşəkkürlər.
7,7 yi yaşadık. 4,5 un artçıları olur artık. bence korkulacak bişey yok
Öyle umarım tekrar yaşamazsınız çok geçmiş olsun tekrar
sizede geçmiş olsun
Teşekkürler
Ben Afyonkarahisarliyim kütük olarak. İnşallah iyisinizdir. Allah beterinden korusun inşallaj hepimizi
Geçmiş olsun
Amin hemşehrim teşekkürler ☺️
Eve ne zaman girmek güvenli olur ne Zaman ki sahtekar müteahhit ler olmaz binalar sağlam malzeme den üretilir o zaman güvenli olur
evde bir şey yok ise bence sıkıntı olmaz ama yetkililer ne diyor
Merkez üssü neresi
Merkez Ataköy salar sülün
Eski Otogarın oradaki Afyon çimento fabrikasına yakın bir yerde galiba yanlış hatırlamıyorsam yoksa cezaevi tarafı mıydı unuttum
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
4.5 tan bişe olmaz ama haberlere bakın yetkililer evlere girmeyin diyorsa girmeyin.
Geçmiş olsun çok mu sallandı?
4,5 şiddetindeymiş ama ben olan yere çok yakınım herhalde ondan çok sarsıldım
Bi de uykudaydım ya korktum
Normal son depremlerden sonra herkes böyle çevrene bak onlara ayak uydur
Girdim artık eve
Valla ben merkezde değilim hissetmedim depremi hiç hemşerim
Evet 2 defa daha olmuş
Afyonun neresindensin
Merkez
Fevzi çakmak mahallesimi kanlıca tarafımı
Evet Ataköy kışlacık ve yakınlarda iki köy
Ben mareşaldayım
Tam merkez üssüymüş. Çok geçmiş olsun
Teşekkürler
Sizin oralarda eski yapı besaneler vardı. Onlarda hasar oldumu
Benim bildiğim yok
Birkaç eski duvar falan yıkılmış diye duydum ama kesin mi bilmiyorum
Böyle viran olur ya kullanılmamış yıllarca kerpiç falan öyle bi şeydi galiba
Kaç şiddetinde oldu ki
En büyüğü 4,6
Ama salladı baya
Düşükmüş. Belki yakındır ondwn ama korkmayın bir şey olmaz
Olmadı şükür iyiyim şimdi
Ne güzel. Bizde 7.7 şiddetinde oldu düşün
Allah beterinden korudun tekrar yaşatmasın
Amin amin
Evet ya salladı baya
Sen nerdesin? Ataköyde mi
Yok merkezde
Sen
Ben ataköye yakınım
Cık cık dışarda bekliyoruz
Artık girdim eve sıkıldım dışarda beklemekten de
İnşallah tekrar olmaz
İnşallah nerde oturuyon
Ataköyün altındaki mahalle
Dışarda mı millet
Dişarda bazıları
Biz girdik
Sen iyi girmişsin kaç yaşındasın
27 ama çok büyük bir deprem görmedim daha önce o yüzden korktum herhalde bi de uyku sersemi olunca bi kötü oldum
Eee tabi uykuda olunca bide dikkat et su iç gel bı 🤗
Napıyorsunuz
@CherryRed0 iyi uzaniyorum sen
Korkun geçti mi
@CherryRed0 geçti tabi ☺️senin de geçsin sakin ol böyle afetlerde sakinlik çok önemli cOk daha büyüğü de olabilirdi tabiki Allah beterinden saklasın biz elimizden gelen dikkati gösterelim kafi
Teşekkür ederim ❤️
Geçmiş olsun. Allah büyüklerinden korusun
Amin
Geçmiş olsun. Umarım can kaybı olmamıştır.
Yavaş yavaş istabbula yaklaşıyor
Geçmiş olsun. 10 saniye sürmüş sanırım
Merkezmi pekii
Merkez ve birkaç km ötede birkaç deprem oldu küçük küçük
İlkleri de hissettin mi? Benim uydukent tarafında oturan arkadaşım bi şey hissetmemiş
Benim arkadaş dana gibi uyuyor ondan mı acaba 😄
Mareşaldeyim
Geçmiş olsun Allah korusun
4.6 büyük geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun memleketime
Rabbim bir daha yaşatmasın depremden korusun
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun
Büyük geçmiş olsun
Allah korusun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun inşallah
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Köyün varsa git 1 2 gün orada kal
Ne zaman
Dün sabah 6.25 gibiydi peş peşe küçük birkaç deprem oldu
Çok mu salladı
Evet bence ben yakın olunca çok hissettim
Merkez mi
Evet de geçti artık az şiddetliydi
Girmişinizdir eve
Çoktan
Girdim de uyudum valla zaten hastaydım
🙂 ii etmişin yüksek değilse ev
Geçmiş olsun.
Afyonun delileri sallandı mı
Neden öyle söyledin
Evet buralıyım
Evet neden sordun
Kendi iradem
Çok geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Eve girmemek
çok geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?