22 Yıldır Onun Kurduğu Ülkeyi Yönetiyor Kaç Defa Üstü Kapalı Hakaret Etmeye Çalıştı Bazende Onu Kullandı Özellikle Libya Politikasında Atatürk İse Her Sene Cumhuriyetin Kuruluşunun Yıl Dönümünde Anıtkabirde Erdoğan ı Tokatlıyıp Geri Gönderiyor 🤠 Ne Dersiniz?
Sizce Erdoğan ın Zekası Atatürk ün Zekasıyla Kıyaslanabilirmi ?
Şartlar ve zaman bakimindan o dönem Atatürk ün düşündükleri savaş ve taarruz üzerineydi Atatürk iyi bir siyasi önder keza Erdoğan da öyle. Yıllar sonra teknoloji ve ahir zaman hile ve hurdalarını Erdoğan çok güzel yönetti. İki siyasi önder bir arada aynı döneme denk gelseydi ben inanıyorum ki en zengin devlet Türkiye olurdu. Ben ikisinide çok başarılı buluyorum.
Bu ülke kurulmadı sadece bir madde eklendi Teşkilat-ı Esasiye'ye yönetim şekli cumhuriyet dendi ve 1950'ye kadar hiç seçime gidilmedi. Millete güvenmedi ve millet aldatıldı. Yalnız o zamanki dedelerimiz şimdiki nesil gibi karakter yoksunu değildi. Sırf İslam bu topraklarda kalsın bayrak inmesin ezan susmasın vatan elden gitmesin ve evlatları bu vatanda rahatça yaşayabilsinler diye gözlerini kırpmadan öleceklerini bile bile cephede şehit olmaya gittiler ve o yüce dedelerimize bu cumhuriyet kurulurken kanunlar yapılırken ne düşündüğü ne istediği hiç sorulmadı. Bu diktatörlükken milletin beyni yıkandı ve buna cumhuriyet dendi. Eğer demokrasi ve cumhuriyeti askıya alıp kendi kafana göre batının emrine gireceksen bu kavramlarla milletin kafasını neden karıştırdın? Tüm milletin kaderini etkileyecek kararları kendi başına alma hakkın nereden geliyor? Millet İslam uğruna şehit olmuşken sen kalkıp da tüm suçu İslam'a ve Müslümanlara atıp milletin yönetiminden nasıl şeriatı kaldırırsın? Şeriat Allah'a kulluk iken bizi işgal eden dedelerimizi kesen nenelerimize tecavüz edenlerin kanunlarını ne amaçla alırsın? Bu bir işgal şeklidir. Post modern işgalde toprak önemli değildir insanların kültürünü dinini tarihi kimliğini ortadan kaldırıp yeni bir millet ortaya çıkarmak asıl önemli olandır. Şimdi hala 100 sene ölmüş ve birçok kanun bugün işlevsel olmamasına rağmen ve şu andaki ülkenin halinden kimsenin memnun olmamasına rağmen hala bu sistemi yobaz bir şekilde destekleyenler çoğunlukta çünkü eğitim medya ve kitaplarla beyinler yıkandı ve sisteme itaat eder hale getirildi. Şu anda ne kadın kadın olduğundan memnun ne de erkek. Para zenginler arasında dolaşıyor fakirlik had safhada ülkede adalet ve eğitim yok. Hiçbir şekilde düzgün ilerlemiyoruz uçurumdan aşağıya doğru yuvarlanıyoruz çünkü laik sistemin derdi İslam ile. İslam tek doğru gösterici din olarak bu millete çok güzel bir tarih yazdırmış ve diğer milletlere de öncü kılmıştır ve biz sebepsiz yere bu dini yürürlükten kaldırdık
Merhabalar neden böyle seylerle kıyaslama yapılıyor her cağın üzerine düşen görevleri ve icraahları vardır Kemal Atatürk saygı duyulacak bir önderdir. Ve ayriyetten birleştirici kurucu ve vaatlerin öncüsüdür. Gelelim günümüze önemli olan böylesine bir değeri öyle veya böyle yapıp bir şekilde ilerletebilmektir. 25 sene önceki durumla politikayla gelişimle bilişimlede olsa gerek Kemal Atatürkün rahmetinden 25 30 seneye kadar ileriyebet böylesine bir fikri hangi devirdeki lider 1 kaçı hariç fikirleri gibi ileriye taşıyamadı Recep Tayip Erdoğan ise fikirleri iyi sınadı ve günümüzü bu günlere kadar göğüs gerdi ve ileriye taşıdı böyle şeyler kolay değil heleki muhtaç bir ülke konumundayisek herkesin hatası hataları oluyor devleti işletmek birleştirmek geliştirmek her babanın harcı değildir.
Kıyaslanamaz , Atatürkün zeki , adaletli , ileri görüşlü ve idealist bir lider olduğunu neredeyse tüm dünya biliyor. Erdeoğan ise bana göre kendi halkının neredeyse yarısı sevmiyor ve halkının bile sevmediği bir lider nasıl olunur bunu ayrıntılı açıklamaya gerek yok. Ve yine bana göre halkın çoğunluğu müslüman diye sorgulamayan halka karşı dini öne atıp dini yönetime karıştırıp emellerine alet ediyor. Ve Atatürkü seğmeyenlerde genelde sorgulamadan konuyu araştırmadan kendi yorumuyla olaya bakanlar. Ülkeyi onca düşmendan koruyup kadınlara haklar veren ve daha niceleri güzel işler yapmış bi insanın milleti nasıl kendi önderinden nefret edebilir
erdoğan ülkeyi yönetmiyor.. ülkenin başında kimse olmasa şu an her şey daha güzeldi. erdoğan ülkeyi sömüren ve yolsuzluk yapan çetenin vitrin yüzü. Kendi ve ailesi zenginliklerine zenginlik katarken halkın alım gücü düştüğü rakamlarla ortadayken onun için yönetiyor kelimesini kullanmak doğrudan ona hakarettir. çünkü kendide biliyor çevreside biliyor halkın cahilliğini. Ne demişti damat berat: "aya yol yaptık desek inanacak seçmenimiz var"
Atatürk başka. Adam dik başlı, zeki, sağlam duruşlu bir lider. Erdoğan siyasi görüşünden ötürü kitlesinin ekmeğini yiyor. Atatürkçü düşünce nedir kimse bilmezdi. Atatürk en az ülkenin %25'ine Hiç bilinmeyen bir şeyi sıfırdan benimsetti. Tabi %35-40 arasıydı eskiden Erdoğan var olan bir kaynaktan besleniyor. Atatürk başarılı bir asker ve siyasetçiydi.
İkiside şu an Kafa Kafaya Gidiyor Bir Yanda Siyasal İslamcı Ortadoğu Göçmeni 10 Milyon İnsan Türkiye de Bir Yanda Atatürk ü Daha Fazla Ve Daha Derinlemesine Benimsemiş Genç Birey Artışı Var Herhalde Laik - Dinci Çatışması 2123 Yılına Kadar Devam Edecek, maalesef ☹️
Yok gidişat İslamcıların galip geleceğini gösteriyor. Türkiye artık laik değil laiklik son demlerini yaşıyor müfredata baksana ciddi ciddi ülkeye şeriat geliyor artık birinci basamak orduydu cumhuriyetin muhafızlarıydı onlar denetleme görevi yapıyorlardı iktidar orduyu ele geçirdi en son yapacağı şeylerden biri müfredattı şimdi onu da İslami bir hale bürüdü. Muhafazakar kitleleri arkalarında olduğu sürece demokrasi bütün güç ve imkanı bunların eline verecek
bence başlık adnan menderes vs. recep tayyip erdoğan olarak değiştirilmeli. hangisi amaç ve gayesinde siyaseti daha iyi kullandı bu karşılaştırma daha mantık çerçevesinde anlaşılır bir hal alır. çünkü atatürk sadece bir lider değil, aynı zamanda mareşal, bir asker. erdoğanın cephe deneyimi yok, asker değil
20 yildir yonetimdeler durum orta da... ilerledigimiz konular var ama o da kisitli kisilerin emegiyle... ataturk herseyden önce iyi egitimli askeri tecrubesi olan turk tarihinin 20. yy da en onemli savaslarinda yer almis bir asker... hayat tecrubesi kultur birikimi gunumuz devlet adamlarinin cok cok ustunde... ulkenin eksenini degistirebilmis bir kalibre de ve hala ismi seven sevmeyen herkesin dilinde...
Bir tarafta 4+ dil bilen, ülke kuran, reform yapan, Çanakkale gibi bir savaşı ve çok daha fazlasını kazanan, ilan ettiği bayramlar çoğu ülke tarafından kutlanan bir insan varken ve daha saymadığım onca şey; diğer tarafta ise doları 33, euroyu 35 yapan, köprü yaptım deyip oy alan, sonra da seçilince HÜDA-PAR’ı meclise sokan biri ve aynı şekilde burada da saymadığım onca rezillik var. Yani kısacası, ikisi yan yana konulacak kişiler bile değil, akıl olarak hiç değil.
Ataturk bir ingiliz entelijansiyasisiydi. Erdogan gunumuz siradan bir politikacisi ama ikisinin arasinda bir fark var mı desem zeka olarak bence erdogan daha zeki
Neden mukayese yapayım ki gereksiz. Atatürk başka Erdoğan başka yönetim olarak değerlendirsem birisi ülkeyi nerelere götürdü diğeri ülkeyi nerelere getirdi 💆♂️
Keşke Öyle Olsaydıda Erdoğan 2018 Yılı Seçimlerini Kaybetseydi Ve Muharrem İnce Cumhurbaşkanı Olsaydı Ama şu an Biz 2024 Yılındayız Ve Hala Erdoğan Cumhurbaşkanı
Bir ATATÜRK çü olarak Seni Anlıyorum Ama Gerçekleri Kabul Etmek Zorundayız Erdoğan 22 Yıldır Atatürk ün Politikalarına Ve Fikirlerine Zıt Bir Şekilde Türkiye yi Yönetebilme Becerisini Gösteriyor Bu Onu Atatürk ten Daha Zeki Yapıyor, maalesef Olarak