- 😂 vay arkadaş kendi ülkemizde 2. Sınıf muamelesi görüyoruz 🤦🏻♂️ bunu da provakatif olarak göreceksiniz bi şey demiyorum..


Korkma lan korkmayın len ödlek Türk mü olur. Korkutuyorlar herkes ayaklansa milyonlara ne yapabilirler. 8 9 yıl önce falan mahallede suriyeller vardı sosyete gibi giyinirlerdi küçücük çocukların elinde son model kocaman kayık gibi telefonlar vardı. bende s3 miniden bozma kırık camlı telefon. Onlara kömür yardımı gelirdi yazardı üstünde sosyal yardım vs. Sadece adam çalışıyordu çocuklar karı evde bunlar bu bolluğu nerden buluyordu. Bisikletler scooterlar gıcır gıcır ayakkabılar kiyafetler hiç eksikleri yoktu sokaklarda ellerinde muz çilek yiyerek gezerlerdi. Pandemi sosyal yardımında da bana çıkmadı ama arkadaşım aliyorken 1200 suriler o zamanlar 2000 çekiyordu. Hatta atmlerde para çekmeleri için yardım isteyen surilerden sosyal yardım maaşları çok görmüş babam ablam abim.. bu normal mi bunları besleyenlere tepki vermek lazim ben ta o zamanlardan gördüm anladım kimse anlamadı kardeşimiz dedi ilerde görürsunüz dedim bugünü bekledim
Alın kardeşinizin g. tunu yalayin şimdi
Nefret ediyorum hepsinden kims3 kusura bakmasın yolda görsem yol vermiyorum işimde bile dışlarım mlliyetciyim ben tutucuyum yabanlar bu ülkede sığınmacı olduğunu unutmasın
Nefret duymuyorum ama böyle olayları görünce halen nasıl yollamıyorlar şaşırıyorum.. neredeyse her sektörde suriyeli çalışan var. Ben hiç 20 yaşında Suriyeli genç kız görmedim 🤷🏻♂️
Onlar memlekette çoğu ordaki ailesine burada çalışıp para gönderiyo ben istemediğimi belli ediyorum nefretimde büyüyor ben öyle insandır çoçuktur diyemiyorum çoçuklarınada acımıyorum onlar büyüdüğünde benim çoçuklarıma zarar verecek
Hangimiz istiyoruz ki.. ülkesini terk etmiş , ülkesindeki savaştan kaçan adamım bana ne faydası olacak 🤷🏻♂️
Birşeyler yapma, önlem alma zahmetinde bulunmazlarsa, daha çok olur böyle olaylar.. bunu provakatif olarak algılayanların akıl mantığı sorgulansın bence
Cevap
3Cevap
Umarım bu pislikler ülkeden giderler..
Ucu bir yerlere denk gelince değneği kırmaya çalışıyorlar!
Irkçı değilim ama yapılması gereken yapılmalı hangi ırktan olursa olsun.
Platon devlet kitabında bunu yıllar öncesinden öngörmüştür. Tavsiye ederim okumayanlara.
o kadar susmanın merhametin saflığın bedeli bu işte
kardeşim bursada türk bir adam 15 yaşındaki kızıyla ilişkiye girince de sesin çıktı mı? tamam mülteci istemiyor olabilirsin ama taciz olayını küçük bi çocuğu bu konu üzerinden suistimal etmeyi bırakın bence
Git dişinden tırnağından biriktir git bir tır al .. o tırı yakıp seni dövsünler , öyle gel konuş.. böyle kuru kuruya olmuyor
tır olayı faşist saldırılardan sonra olmadı mı
Hadi canım hadi boş yapma
boş değil ama haber burada
halktv.com.tr/.../arabada-sucustu-yakalan-istismarci-baba-ilk-durusmada-tutuklandi-845553h
Dostum onu mu diyorum ben 😂 bana Suriyelileri savunma 😂 Suriyeli misin sende yoksa 😂
yok değilim ve suriyelilere ben de istemiyorum erdoğan hepsini yollasın :D ama saldırmak yanlış diye düşünenlerdenim.
ırkçı milliyetçi değilim de. lakin bu misafirlik fazla uzadı
Dostum aç biraz Suriye’de neler yaptıklarını izle
Suç değil olmamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?