Haberler diyor ben demiyorum. Bu arada kekim nasıl olmuş?

İmamoğlu (Mansur Yavaş aday olmaz. Bizim başkan, Ankara 'da başkan olan Mansur'dan daha hırslı)
Erdoğan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Haberler diyor ben demiyorum. Bu arada kekim nasıl olmuş?

Erken seçim şu yıllarda meclisin oyu ile ne olur bilemem ama bu 22 yıllık fosil iktidarın kesinlikle ama kesinlikle değişmesi gerekiyor. Yerel seçimde bir hezimete uğradılar genel seçimde de umarım aynı tablo olur
Sanmıyorum. Pes ettim
Ben oy kullanmıyorum. Muhtemelen yine kullanmicam. Mesela son milletvekili seçiminde oy kullanmadım. Belediye seçiminde de kullanmadım. Üniversite deydim hiç gerek yoktu sırf bir oy için memlekete gitmeye. Bundan sonra da kullanmayı düşünmüyorum doğrusu
Min Askeri Maaşı 40.000 Bn olmalı.
Min Emekli Maaş 20.000 Bn olmalı.
Min Engelli Maaşı 15.000 Bn olmalı
İşsizlik Maaşı da 15.000 Bn olsa Yeterdi Be
Üniversite Öğrencilerine Yardım da 10.000 Bn tl olsa Tamamdır
Hayaller ve Gerçekler..
Bu arada imamoğluna Güvenmiyorum, recep tayyip erdoğan'a da güvenmiyorum. oy kullanamama taraftarıyım.
Onları geri ödemesi de var. Geri öderken 10.000.000’i hemen iş bulacağını mı sanıyorsun? Üstüne de koyar banka. Yeni başlayan bir öğrenci 10.000.000 alsa (4 yılda da bu artacak.) borcu düşün.
Cevap
15Cevap
İmamoğlu
2023teki seçime kadarda her yıl erken seçim erken seçim yazdılar olmadı. Muhtemelen erken seçim falan olmayacak 2028de olur yine seçim
En iyisi o olur zaten. Yasalardan dolayı daha birileri başa geçemez
Bu ekonomi ile gidilmesi lazım zaten. Maaşlı çalışan ve emekli grup inim inim inliyor yani.
Bazı emeklilere gram acımıyorum. Daha beter olsunlar diyeceğim onu da diyemiyorum ailem emekli. Gençlerle az kavga etmedi yaşlı kesim. Telefonu çıkar diyip durdular. şu an böyle konuşan insanlar hak etmiyor mu?
Ben Zafer Partisine oyumu veririm. Gerisi umrumda olmaz
Erdogann okadar verdii halen adam devamm ediyoo vermeyeee ! amaa sizin gibilere yetmiyoo beeee yazikkkkkkkkkkkkkk
Kek harika haber daha da harika, kaynak var mı?
TV
Hala Erdoğan'a oy verenler şaka mı? :)
Şaka değil maalesef
Reisleri yüzlerine çay atsın. Sever onlar
Görsel çok şey anlatıyor. Anlayana 😂😂😂😂
Valla maaşlar 15 inde yatıyor mu yatıyor artık seçim umrumda degil oy verenler ve aç insanlar düşünsün😂
@Mehmetim80 hem açlar hem hala destekliyorlar ya komik gelen bu kral :D
@Mehmetim80 😂😂😂farklı bir bakış açısı
Yani başkasını düşünecek değilim. düşünecek olursam ömrüm yetmez. değmezde zaten😊
Ben daha çok keki merak ettim.
Niye
Siyaset tiyatro. soruda güzel gelen tek şey oydu.
Kekin güzel olmuş yerim
Kek için teşekkürler 😂 seçim konusunda kurban olduğum nolur yapma bak hayatımız zaten yeterince karardı. Birde bizi yakma. Bak ortalığı düzeltmeye çalışıyoruz. Bari sen yapma yahu
Bu zamana kadar muhalefet oldukta ne oldu hep bişeyler düzelsin istedim. Refah seviyesi yükselsin alım gücümüz yükselsin emeklilerimiz kahvelere gitmek yerine ülkemizi gezsin ne bileyim yurtdışına çıksın hayatlarının son anlarını güzel yaşasın bizde gençliğimizi yaşayalım istedim ama emekliler ne dedi TELEFUNU ÇIKART AYAKKABI YOĞ İDİ BİZ ESGİDEN ÇARIĞ GEYİYORDUK. E iyi o zaman ölene kadarda çarığ geyin abi. Kesinlikle siyasal İslamcılara verecem kaçarı yok benim gibi düşünen milyonlarca insan var 😄
Ya abi son 2 seçimdir biz kazanıyoruz belediyelerde. İmamoğlu gibi hırslı değildi hiçbiri
Şimdi imamoğlunu neredeyse tanımayan kimse kalmadı. Önümüzdeki seçimde risk kalmadı artık. Adamı da bulduk. İnce gibi kaçmıyorda.
Öyle bişey yok bu ülkede son dakikaya kadar kimseye güvenmeyeceksin paranın satın alamayacağı kimse yoktur. Örnekleri mevcut... Yine bişeyler olur siyasal İslamcılar başa geçer sonra bizde muhalefetin şöyle oldu böyle oldu cart oldu curt oldu bi sonraki seçimleri kesin kazanıyoruz saçmalıkları için dinleriz 5 sene halk açlıktan bayılır muhalefette dolan cebiyle keyfine bakar. Eğer birini parayla satın alamıyorsan demek ki fiyatı arttırmalısın.
Bak bu konuda haklısın. Meral attı attı tuttu sonra gidip yabal oldu.
Kimseye güven olmuyor
Yok öyle bişey. Diyen haber de taraflıdır
CHP ye veririm..
saçmalama ayten
Erken Seçim filan olmaz
Keki önce kurabiye sanmam ahahha
Peki onun aslında muffin keki olması 😃
Kekin güzel görünüyor da erken seçim ne alaka 🙂
Aslında keki sıkıştırdım araya.
Kek güzel görünüyor
Teşekkür ederim ❤️😍
kek güzel duruyor kız
Teşekkür ederim 😍❤️
zor o biraz
Para kalmamış ki. Halktan almak için sürekli vergi çıkarıyorlar yeni yeni. Daha fazla gidemez. Mülteci sorunu da +
İmamoğlunu izledim dün. Mülteciler yüzünden çok sinirliydi
erdoğancıyım
Kimseye
erdoğan olmiycak bu sefer
imamoğlu olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?