Evet arkadaşlar büyük gün geldi! Peki oyunuzu kime ve vereceksiniz ve neden? 3 adaydan hangisini destekliyorsunuz?

Evet arkadaşlar büyük gün geldi! Peki oyunuzu kime ve vereceksiniz ve neden? 3 adaydan hangisini destekliyorsunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
kardeşim yasaklar başladı bunlar başa iş açabilir az sabır
Aramızda gırgır olsun diye konuşuyoruz. Artı seçimin gidişatı benim bu k. kırık sorumla değişecekse vay ülkenin haline 😅
değişmeyecek sizi risk edecek de neyse bakın siz kendi eğlencenize
Ne kandil dağı ne domuz bağı 🇹🇷
#OanGeliyor
Ikinci tura kalırsa? 😅
Biri HDP ile diğeri Hizbullahla birlikte. Şehitlerimizin vebali olmam boş oy atarım.
Cumhurbaskani adayım belli de diğer ikinci mühru kime basacagim o net değil off
Kemal Kılıçdaroğlu na vericem
Ne kandil dağı ne domuz bağı
Tayibe verdim
Çok net değil mi