Diyarbakır'ın Çınar ile Mardin'in Mazıdağı ilçeleri arasındaki alanda çıkan anız yangınında 5 kişi hayatını kaybetti, 28 kişi yaralandı. Güzel ülkemin derdi hiç bitmeyecek mi? Çok geçmiş olsun :( 🙏

Diyarbakır'ın Çınar ile Mardin'in Mazıdağı ilçeleri arasındaki alanda çıkan anız yangınında 5 kişi hayatını kaybetti, 28 kişi yaralandı. Güzel ülkemin derdi hiç bitmeyecek mi? Çok geçmiş olsun :( 🙏

Kesin bunu yapan Suriyelidir. Günahlarını almak istemem ama savaş bitmesine rağmen hala ülkelerine dönmemelerinin istisna hariç başka sebebi olamaz. Adamlar misafirliğin nasıl yapıldığını bile bilmiyor ülkeleri elden gidiyor bu suriyeliler Allah affetsin amacım Irkçılık değil ama Çingene gibi giyinip düğün yapıyorlar. Şu hayatta Türkiye'de Düzgün giyinen Suriyeli max 5, 6 kere görmüşümdür. Ya hepsi mi Çingenemsi olur ya. Tamam fakirsiniz de Hepiniz mi fakir abi. Giyinmeyi bilmezler Ondan sonra bir işte müdür oldum mu Biz Türkleri istemezler işte Türklere iş vermem derler ondan sonra "Bize Irkçılık yapıyorsunuz" derler. Kim Irkçılık yapıyor? Biz Iraklı mültecilerin Komşu ülkesi olan Suddi Arabistana İmzasız (Vizesiz) gidemiyoruz. Adamlar bildiğin sapık mı terörist mi Diye yargılanmadan polisler tarafından durdulmadan ellerini kollarını sallaya sallaya girdiler Türkiyeye ondan sonra Bizi işe almaz. Bir kere En saçmasıda şu. Ben hiç Almanya da Fransalı birini bir işte Müdür yapmışlarken görmedim. Sebep Fransa fakir mi? Hayır Bizden zengin adamlar Fakat alman arkadaşlar "Kendi ülkesinde Müdür olsun" diyip müdür yapmazlar bir fransızı mesela. Sebep Irkçılık mi değil e bunların kendi ülkeleri var neden elin almanına gelip Müdür olsunlar ki. Ha işçi olarak çalışsın o kadar değil ama Müdür yapmazlar abi Çok saç başka bir milletin başka bir ülke de Müdür olması. Biz neden Suriyeli birini kendi ülkemizde müdür yapıyoruz? Adamlar zaten savaştan kaçtı Bid el açtık insanda bir minnet duygusu olur. Hadi diyelim Müdür oldu (Olmasın böyle saçmalık olmaz ama oldu diyelim bir terslik veya olağan üstü bir sebep oldu da Müdür oldu diyelim) Bir kere Yabancı biri Hele ki arapsa Türk düşmanı mı değil mi ona göre müdür yapacaksın. Araplar da minnet duygusu gelişmemiş çünkü. Minnet duygusu gelişmiş olsa şu an Bir Türk gördüm mü gülümseyip Kızarırdı bir insan utançtan. Bizim kimseye durup dururken Nefret kusma gibi birşeyimiz yok. Düzgün misafir olsunlar canımızı yesinler hala Recep tayyip Erdoğanı destekleyenler var. Ülke elden gidiyor Görmezden geliyoruz Yemin ediyorum bu konu uzadıkça uzar
Sana mı yazdım?
Alakan olmayan şeylere maydanoz gibi girme
Sen o kadar yaz ondan sonra alakan bile olmayan biri gelsin sana Okumaya üşendim desin benzer bir tepki vermezsen canın sıkılmazsa gel buraya özür dileyeyim
İçimizdeki VATAN HAİNLERİNE bu ülkede yaşama ve barınma fırsatı verdiğimiz sürece başımızdan ne yangın eksik olur, ne darbe girişimi, ne de bela...
TERÖR DESTEKÇİLERİNİ bu ülkede barınmayı geç, meclisimizde siyaset yapma hakkını kim veriyor? Ne kadar doğru?
Ormanları Çiftçi Mustafa Amca veya Fadime Teyze'nin yakacak hali olmadığına göre... Kim yaşadığı köyün ormanını neden yaksın?
Geriye tek suçlu "TERÖR DESTEKÇİLERİ" kalıyor ama RTÜK kuralları gereği TV'de örgüt ismi anılamadığı için ve örgütün de bundan nemalanmaması için her seferinde top vatandaşa atılıyor, kamu spotu uyarısı yapılıyor; piknik ateşi yaşmayın da... izmarit atmayın... cam bırakmayın...
Suç üstü yakalanan onlarca TERÖR YANDAŞI örneği de zaten haberlerde çıktı... Aklınca bizden intikamlarını böyle almaya çalışıyorlar... Abdullah Öcalan için... Selahattin Demirtaş için... Darağacına asıp tek seferde işlerini bitirmek varken yıllarca asmayıp hapiste beslersen tabi yandaşları her yeri yakıp, talan eder.
Çok haklı böylelerini sınır dışı etmek gerek içimizde barindirdigimiz sürece daha başımıza çok şey gelir
Cevap
44Cevap
Çok geçmiş olsun. nasıl çıktı kim bilir.
yanan mahsül, yanan ağaç fidan, yanan börtü böcek hayvanlar ve insanlar!
kimi pkk yaktı diyor, yaktıysa da yakmadıysa da … onların. kimi amed diye bir yer vardı yoktu derdinde. kimi türk-kürt ekseninde başka ateşleri körükleme derdinde. türk ve kürt kafatasçılığı yapanların da... bu ateş dediğinin bunların hiç biriyle ilgilendiği yok. yakıp, yıkıp geçiyor. yanan, cana gerek olan ve de candır, canlıdır. bu, insan olanın derdidir, insan olmayanların derdi başka.
Ülkedeki bazı insanuslara beyin nakli şart. Geçen gittiğimiz tepede birileri ateşi söndürmeden gitmiş. O ateş çevresindeki kozalaklardan yayılarak ebesinin nikahına kadar uzardı. Biz söndürdük. Ama biz olmasaydık? Doğa katilleri bunlar. Denetimler sıklaştırılmalı.
Anız yangını falan değil Dedaş elektrik tellerğnden çıkmış. Yangın çok büyük bir alana yayılmasına rapmen helikopter ve uçaklarla müdehale edilmemiş. Binlerce hayvan telef olmuş. Vali ve kaymakamlar sabaha kadar bölge milletvekili ve belediye başkanlarının telefonlarına cevap vermemiş. Olay bu şekilde
Bazı a*talar olayı bilmeden hemen kendini ortaya atmış biri yakmadı veya bu anizdan çıkan bir yangin değil eski elektrik direğinden çıkan bir yangin rüzgardan dolayı etrafa hızlıca yayıldı ölen insanlar ve hayvanlar var ama halla burada bile ırkçılık yapan insanlar var yaptığınız kötü sözleri sizler daha beterini yaşayın olay Kürtlerle ilgili olunca haberlere bile verilmiyor yangın helikopteri bile gelmedi insanı ölüme terk ettiler diyecek daha çok şey varda neyse.
@SSvermiştim asıl sen sg yorumumda ağlama
Yetkililer bir yerlerini yırtıyor anız yakmayın diye bizim milletin zeka deniz derya yaa çok bilirler 💩 var gibi bildiğini okur sonrasında uğraş dur. Çok çok ağır yaptırımı olması lazım memlekette dert azmış gibi.. Ölenlere Allah rahmet eylesin ne diyim bir sürü hayvan da ölüyor o anızı yakıcaz diye..
Destek gelmedi Muğla kadar.. Diyecek hicbir şey bulamıyorum keşke ayrımcılık yapılmasa bu vatanın bir bütün olduğunu böyle kötü günlerde de hatırlasalar.. Çok şey var da boşverin hicbir şeye üzülmüyorsaniz oradaki yanan zavallı hayvanlara üzülun için yandı ya veteriner dahi gönderilmedi yazıklar olsun!!!
ulan ayrımcılık yapıldığı yok. Van da deprem oldu. batıdan doğuya bir sürü yardım gitti. 6 Şubat depremi oldu yine aynı şekilde yardımlar gitti. bizim burada Aydında da yangın çıktı. itfaiyeden önce biz seferber olduk. evim yanacaktı neredeyse. itfaiye gelene kadar büyük bi alan yandı. sehir merkezine yakınız bi de. her şey devletten beklenmez. kilo kilo altın takan aşiret reisleri niye yardım etmiyor size
ulan ne ya üslubuna dikkat et önce sen
devlet yardım etmiyorsa aşiret ağasında helikopteri ne gezer
bak ben elektrik elektronik mühendisiyim. 2 kez iş teklifi geldi güneydoğudan reddettim. bir diyarbakır bir mardinden. niye reddettim sence bi düşün bakalım. doğudan batıya insanlar elini kolunu sallaya sallaya gelirken batıdan doğuya gitmeden önce neden insanlar tereddüt ediyo. bi düşün. mardinli bi usta vardı. o bile oraya gitmek istemiyor. yobazlığınızı devletin üzerine yamamayın. devlet yardım etmiyomuş. lafa bak sen.
Birileri kına yakmıştır hepsi çok mutlu o taraflar yandı diye ! Böyle şeylerden mutlu olan insanların diri diri yanması dileğiyle diyorum. İnsan olan böyle yorumlar yapmaz !
Yanan yerleri imara kapatarak bir nebze önüne geçilebilir bunun için dürüst yönetim onun için de dürüst insanlar gerekiyor. Toplumda dürüstlük oranı çok az seviyelere düştü herkes 3 kagitci olmuş.
çok çok geçmiş olsun sadece 1 koyde 6 kişi yanarak vefat etti diğer koyleri bilmiyoruz bile allah yardımcıları olsun
yangın mevsimi şey pardon yaz mevsimi geldi artık hergun bir yangın haberi duyarız her yaz aynı seyler oluyor bıktık artık bilinçli yapıldığına inanıyorum ben bazı yanginlarin
Mesela, Pikniklere izin vermeyerek. Özelikle mangal vb. Şahısları almayarak, Özel alan ilan ederek, Devriye nöbetçiler ilave ederek, Çit vb çekerek. Cam şişe vb gibi şeyleri temizleyerek. Çünkü onlar güneşle temasa geçtiğinde yansıma yapar ve bu de ateşi başlatır. Bence bunlar düzgün işlerle her şey çözülür...
şöyle fırsatını vereceksin doğuyu ateşe vereceğim sözümün karşılık bulmuş hali.. ne diyelim Allah yardımcılari olsun masum hayvanlarda var içinde malum.
Anız yangını olduğunu nereden çıkardın? Olay yerindeki köylülerin söylediğine göre tamir edilmeyen elektrik kablosunun kopması ile yangın başlamış. Görüntüleride var. Ne meraklısıniz insanlari karalamaya ya
Doğudaki insanların ölümüne sevinen insanlarında cayır cayır yanması dileğiyle... Geçmiş olsun.
Vefat edenler anızı yakanlarsa, ne yakarsan onu biçersin atasözüne zemin hazırlamışlar derim başka bir şey gelmiyor aklıma
Ay evet bende gördüm otobanda geçmiş olsun başımız sağolsun inşallah daha dikkatli olacağız 😒 yani bir çoğumuz
Adam oldurmeye bile caydirici cezanin olmadigi yerde daha basit suclarla hic mucadele edemezsiniz.
ülke kurulalı 100 yıl olmuş meclis, belediyelerin anız toplaması ile ilgili bir yasa çıkarmamışsa bu cahil çifçinin değil devletin ayıbıdır
Anız bu kadar büyük bir felakete sebep olabilir mi ya her sene ülkenin her bir köşesi alev topuna dönüyor şaka gibi
Her yıl sistematik çıkan yangınlar. Bazıları gerçekten sıcaklardan, bazıları insanlardan.
Anızı yakarak kurtulmaya çalışan cahil orr çocukları oldukça yangın çıkar.
gidenlere Allah rahmet eylesin yaralılara şifa versin yakınlarına sabır versin inşallah🤲
Çok üzüldüm yaa hatta hayvan sürüler bile yanmışlar.. videoda gördüm. Geçmiş olsun illere..
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun geçmiş olsun tedbir bilinç gerek
Yapanın da yaptiranin da Allah evini barkini yaksın
Yazik ya heryıl oluyor birtürlü önlem alınamıyor 🙄🙄🙄
@Çiçekbal
Maalesef Yaz aylarının vazgeçilmez yangınları Geçmiş olsun
Beynini kullanmayi öğretmek gerek insanlara, tabi varsa
Tüm diyar bakır ve Mardin halkına geçmiş olsun çok üzücü bir durum
Mardinime ve Diyarbakıra geçmiş olsun Allah bir daha yașatmasın inşallah..
Çok üzücü. Çok dikkatli olmak lazım. Yazın en sevmediğim yanı bu doğanın zarar görmesi.
Edemeyiz kimse edemez bu sıcaklar çok fena ufacık bir parça cam parçası yakar her yeri
Yitip giden canlara üzülüyorum. Umarım en kısa sürede bu yangın biter.
Çok sıcak oluyor aşırı rüzgar çıkıyor ondan sebep yangın oluyor galiba üzücü
Çözüm basit, anız yakma. Gerçekten bu kadar basit bazı şeyler.
Ölenler rahmet diliyorum ölü sayısı 11 e yükseldi🥺 yangın geceden devam ediyordu
Mardinli olduğum için çok kötü oldu ama halkımızın bilinçsizligi maalesef anız yakmak
Cahiller anız yakmayın diyoruz sürcen anızı puluk kazağı ile toprağa karıştıran anızı
Anız yakmak suçdur
Sabah sabah tadımı kaçırdı, verimli araziler yangına kurban gidiyor
🙋♂️Büyük geçmiş olsun Allah böyle şeyleri bizim ülkemizin hicbir yerine göstermesin bizlerden uzak dursun tekrardan geçmiş olsun 🙋♂️
Dikkat ettiniz mi ülkede birileri bir şey yapmaya çalışsa hemen dikkatleri başka yöne çekmek için böyle olaylar oluyor
Denetim falan yoksa normal yani. Bilerek itfaiyeyi de geç getiriyorlar yansın bitsin orman diye
Yasaklanmalı öyle şeyler çiftçilikle uğraşanlar da eğitilmeli.
Hala anız yakmak mi cahillikten başka bişey değil bu çok geçmiş olsun birsürü hayvan ölmüş
Ölenlere allahtan rahmet yakınlarına baş sağlığı dilerim yaralılara da açıp şifalar dilerim 🙏🏻
Bu kişiler cinayetten yargılanmalı.
bir sene deprem bir sene virüs bir sene yangın sonumuz geliyor
Geçmiş olsun Çanakkale de de çıktı
Bana ne yakmasalarmis cahil surulerine uzulmuyorum
Ormanları sulamıyorlar ki
Yangınlar çok üzücü, içim paraçalanıyor..
5 değil 11 kişi imiş. Dün açıkladı Sağlık bakanı
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun
Geçmiş olsun canım memleketim
yine başladı şu yangınlar ya
Allah rahmet eylesin ve geçmiş olsun
Bu durumda bile irkcilik yapanlar var
Yaz geldi yangınlar başladı
Çok üzüldüm gerçekten görüntüleri görünce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?