Aylardan Haziran ve Ağustos sıcağı yaşıyoruz bu gidişle erir miyiz?

Selamlarr,
İnanılmaz sıcaklar başladı ki bu beni korkutmuyor değil deprem vs gibi afetlere kayıyor aklım Allah korusun tüm ülkemizi amaaa Haziran böyle ise Ağustos ne olur diye düşünmeden geçemiyorum doğrusu sizin düşünceleriniz neler KS ailesi?
Aylardan Haziran ve Ağustos sıcağı yaşıyoruz bu gidişle erir miyiz?
Cevapla