Selamlarr,
İnanılmaz sıcaklar başladı ki bu beni korkutmuyor değil deprem vs gibi afetlere kayıyor aklım Allah korusun tüm ülkemizi amaaa Haziran böyle ise Ağustos ne olur diye düşünmeden geçemiyorum doğrusu sizin düşünceleriniz neler KS ailesi?
İnanılmaz sıcaklar başladı ki bu beni korkutmuyor değil deprem vs gibi afetlere kayıyor aklım Allah korusun tüm ülkemizi amaaa Haziran böyle ise Ağustos ne olur diye düşünmeden geçemiyorum doğrusu sizin düşünceleriniz neler KS ailesi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Eririz evet
Denize yakın yerdesin at kendini denize sahte sarışın
Deli gibi yaniyoruz deli gibi. İliklerimize kadar 🔥
İklim kayması yaşıyoruz zaten mevsimler aylar bir ilerlemiyor maalesef
Ben sıcak havaları çok seviyorum, beni etkilemiyor. Kışın soğuğuna yaşasın inat yaşasın sıcak havalar. İnşallah daha da sıcak olur.
Eriyeceğimiz kesin jfjf
Gerçekten inanılmaz bir sıcak
Eriye eriye görünmez adam olacaz 😂
Günaydın Çanakkaleli 😎👍
Günaydınnn ama ben istanbulluyum😂
De valla 😂👏
Dedim zaten😉
Ben seni çoktandır tanıyorum ama bu hesapta beni taniyamazsin belki
Çanakkaleli olduğunu biliyorum ama 😎👍
Konuşmak için takip atıp durma olur mu engellerim konuşmaya girmiyorum buraya yazıları okuyorum sistem mesaj atıp durduğu için soruyu da attım
Niye sert yaptın şimdi 🤔
Sürekli yazışmak için takip atılmasına acayip uyuz oluyorum da ondan olabilir mi acaba
Seni tanıdığım için atıyorum ama bir türlü yanıt vermedin
Konuşmak istemiyorumdur belki bir de bu açıdan mı bakılsa aceba
😀😀😀ben erimezmişim 😀😀😀
Evet şeker değilsin o benim 😂😂😂😂
Belki şekerim😀😀😀
Ahahah olabilir bilemeyik😂
😀kavrulacağız kavrum kavrum kavrulacağız 😀
Daha ne kadar olabilir ki diye düşündüğüm o an😂😂😂
Onu bende düşünüyorum 😀ama düşüncelerimin sonucu felaket 😀
😂😂😂😂😂
Avicenna özel hastane değil miydi ya
Acaba o hastanenin adı neden avicenna diye mi sorgulasan 😂
Bi dk bakıp geliyorum hemen
Haa İbn-i Sina’ya öyle diyorlamış. Anlamı da doğrunun kanıtı demekmiş
Yaaa bende ibni sina hayranı biriyim ondan bu nick🙃👍🏻
Teşekkürler aydınlattığınız için bu bilgiyi asla unutmam. Her yerde de anlatırım 😂
Rica ederim ni demek güzel bir şeye vesile olmuş oldum👍🏻😊
😂
Sonunda eriyerek olucez galiba 😂
Ahahahhq aynı cümleyi kurdum bende bugün diyetisyenime su tüketimimi atarken😂😂😂
Sıcak olsun neysede terlemek kötü o olmasa bari
Ben Ali hatırlamadın mı
O kadar değil
Sıcak dahada sıcak olacaak
Alev Alıcaz
Sağ kalırsak iyidir.