Ülke genelinde cuma ve hafta sonu, hava sıcaklıklarının yaz değerlerine çıkması beklendiğine dair sosyal medyada ve haberlerde içerikler yer almaya başladı. Sizce bu sene yaz ayı bitmeyecek gibi mi? Yaz zaten hiç bitmesin mi yoksa artık kış gelsin diyenlerden misiniz?

Ülke genelinde cuma ve hafta sonu, hava sıcaklıklarının yaz değerlerine çıkması bekleniyor.
— Pusholder (@pusholder) September 26, 2024
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Benim kış psikolojimi mahvediyor...2 gun hafta sonu havalar sogur gibi oldu direkt ins. sicaklar geri gelir diye dua etmistim😅temiz kalpliyim demek ki😂
Bizim millet yazı sever gelsin diye bekler şimdi de kış olsun artık diyor, böyle doyumsuz bir milletiz. Ben zaten kışı severim ama yazın da balkon keyfim güzel oluyor, sahillerin keyfini çıkarıyorum hepsi uyar
Bunu görüp hemen yaz bitmedi yorumu yanlış olur. Kasım değil ki eylüldeyiz daha. Sıcaklar olacak elbette
Mevsimler düzensizleşip içiçe geçtiği için keskin hatlara sahip 4 mevsim beklemek zor..
Bilecek bilecek. Bu havaları ararız. Salı ve sonrası hava soğuyormuş
Harbi geçen yağmur yağıyordu bugün bi dışarı çıktım öldüm sıcaktan
sıcağa asla tahammül edemiyorum allahın belası sıcaklar bi bitmedi
Yaz, son altın vuruşunu yapıyor. Heyecan yapmayın. Pazartesi de hava buz gibi olacak
Umarım, winter is coming çünkü 😒
Her sene olduğu gibi olacak birden kış gelecek
Her yıl aynı terane, karşim mevsimler değişiyor
Şu an tadında gidiyor hiç bozmasın bence 🙂
Ne güzel değil mi işte
Geçen yaz da böyle olmuştu
İkiside gelmesin ilkbahar gelsin
Haftasonu güzel olmasına sevindim
Aa ne güzel halı yıkarım 😂😂
Pazartesi soğuk olacak
Bugün hava çok sıcaktı.
Bugün bizim buraya kar çiseledi, keşke yaz gelse.
Bitsin artık ya bıktım gerçekten
bu yaz bizi terketmesin
Onunda sonu gelir
Biter illaki
kış gelsin artık
Of bitsin artık
bitsin de kurtulalım
Daha iyi 💁♀️
Evet havalar çok dengesiz erkekler gibi
İnşallah 😊
Hep yaz olsun
Bitsin artık.
Bitmese keşke ama çoktan bitti
öyle görünüyor
Kışlık kombinlerim hazır bitsin artık
Bitmesin lütfen
Bitmedi bir türlü