Temmuz ayı mı yoksa Ağustos ayı mı daha sıcak geçer sizce?

Temmuz ayı mı yoksa Ağustos ayı mı daha sıcak geçer sizce?
Temmuz ayı mı yoksa Ağustos ayı mı daha sıcak geçer sizce?
Temmuz
Ağustos
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
10 ay
Cevaplar için teşekkürler. Bence sıcaklık ortalaması bakımından pek farkı yok. En yüksek sıcaklıklar Temmuzun sonu ve Ağustosun başında görülüyor zaten ama Temmuz doğumlu olmama rağmen Ağustos daha güzel çünkü Temmuzda sıcaklıklarda sürekli bir yükseliş trendi varken Ağustosun ortasından sonra düşüş trendi başlıyor. Sonrası sonbahar zaten. Uzun lafın kısası ikisi de bunaltıcı ama Ağustos bir tık daha iyi bence.
Temmuz ayı mı yoksa Ağustos ayı mı daha sıcak geçer sizce?
Cevapla