Gece gece karşıma çıktı dayanamadim ağladım o anneye ne demeli o caniye ne demeli gerçekten aile bir insanin hayatini cok etkiliyor kanım donduu..
3 üvey kızına tecavüz eden adam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunlara üzülenler mesela cinsellik sorularından çıkmıyor bu sitede. kadını da aynı erkeği de. bana hiç samimi gelmiyor bu haberlere üzülenler. ayrıca prno da izliyodurlar dibine kadar. önce çakma yasa yapıcıların yasalarına karşı ayaklanın. özgürlük adı altında milleti şehvete teşvik edenler bu ülkeyi yönetenlerdir ve o yöneticilere oy kullanan halkın kendisidir. a partisi b partisi fark etmiyor. böyle bir düzende üvey kızını da zkerler öz kızını da. daha görmediğin kimbilir neler var. şeytan işini çok güzel yapıyor hakimiyetini kurmuş zamanında. din yok ahlak yok bunların olması normal. kimse boş boş nara atmasın ahlaklıymış gibi davranmasın.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
O iğrenç dusuncelerini kendine sakla şrefsiz haysiyetsiz herkes sen gibi degildir sitede
istediğin kadar salla oradan. nasıl olsa toplu şekilde melhamei kübrada temizlenecek senin gibilerin alayı. ben o günü bekliyorum. sizin gibi beyin fukaraları oldugu sürece bu olaylar bitmeyecek.
Senden o gün hesap soracagim bende tecavüz tacize uğradım babam tarafından taciz edildim baskasi tarafindan da defalarca tecavuze ugradim cok kucukken tehditle senin gibi bir insandan bana bu ithamda bulundugun icin davaci olacagim o dünyada..
tamam gideceksin bunun hesabını laik sistemi toplumlara dayatanlara, insanları özgürlük, modern yaşantı adı altında akışına bırakanlara soracaksın bana değil. aklını kullanmayanlara şeytanların rehberliğini veriyor yaratıcı. bu işler böyle.
ben soruyu sordugunda anladim senin de tacize ugradigini, agladigin icin. Cunku sadece yasayan anliyor. Tecavüze ugramadim allah korusun ama tacize ugradim ve tecavüzü ugrayanlari düsünemiyorum bile nasil hayatta kalmayi beceriyorlar o duyguyla. bende agladim hatta müge anli izlemem sirf bu olayi takip ettim. Rabbim kurtardi onlari. Ah yüzünde nur yok adamin. Kadin da hasta belli. Ama off ben burada en cokkk akraba ya kiziyorum. Bazen akrabalar düsmanlardan berbat oluyor
Müslüman ülkelerde normal bir gün. Bu olay Avrupada yasansaydi tüm Avrupa ayaklanirdi ve önümüzdeki 20 sene bu olay konusulurdu.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İDAM İDAM İDAM GELMELİ diye boşuna demiyoruz aw inanmayanlar olacak belki ama küçükken beni de öz babam taciz ediyordu maalesef
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yemin ederim bende kimseye ama kimseye soylemedim ama bana da babam cok kucukken taciz ediyordu kucagina alıp hissediyordum sonra bilgisayarima oyun yuklemeye bir cd dukkanina gittim oradaki adam bana defalarca tehdit ederek tecavuz etti adam hala yaşıyor görünce kendimi cok kotu hissediyorum yaslanmış ancak ölürse onu gormezsem biraz iyileşebilirim
Evet öyle tabiki ama değişime gitti bi an benim de iki tane daha kardeşim var biri erkek biri kiz acaba onlara da bişi yapmiş midir diye düşünüyorum aama olamaz bence
Evet büyüyünce gözünün önüne geliyor ilerde çocuklarima daha bilinçli davranacam bu yüzden çocuklukta yaşanan kötü şeyler büyüyünce gözünün önüne geliyor
şeriat yok ki cezasını bulsun. böylesini yüksek yerden aşağı atarak idam eder islam hukuku. bunu içeri atarlar orada yer içer sı çar. dehşetli bir şekilde gebertmezsen önünü alamazsın sapıkların
Şeriat gelemez yeni düzene , kıyamet yaklaşiyor ahir zamandayız şeriat geri gelmemek üzere gitti şeri hukuklarinda kısasta hayat vardır ama maalesef laiklik geldi geleli yeni duzen boyle
o yüzden başına bela gelince ağlayanlara acımıyorum. o belaya düşüp bağıranlara desen şeriat gelsin sana kusmuk atarlar ama şeriatsızlıktan başları yanınca da feryad ederler...
Bak hala ayni kafadan konuşuyorsun ülkenin yuzde 80lik kısmı bile çıksa getirmeye calissa gelmez anlamıyor musun şeriat devri bitti ahir zamandayız gercek muslumanlar yok oldu eskide kaldı