Filistindeki zulüme nezaman bitecek bu hayat ne kadar adaletsiz?

İnstegramda fenomenler yiyip icip geziyorlar bizim cok calisip yoruldumuz is de az maas aliyoruz filsitindeki insanlarin günahi sucu neydi de bunu cekiyorlar okadar arap zengin ülkeler var nedne yardim etmiyor izliyorlar amerika israil baskani görünce sinirim tepeme cikiyor bir insna bukadar vicdansiz olamaz ya almanlar artik protesto ediyor bu nasik vicdan cocuklarida mi yok onca çocuklar öksüz yetim ac kaldi vuruldu aci cekiyor cok üzülüyorum insanlimdan utaniyorum elimden geldi kadar boykor yapiyorum dua ediyorum keske elimden baska biseyler gelse 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🤣

Filistindeki zulüme nezaman bitecek bu hayat ne kadar adaletsiz?
Cevapla