Filistin'de çaresizce ölümü bekliyen kişileri neden görmezden geliyoruz?

Neden Batılılar gibi sesinizi çıkarmıyorsunuz neden artık normal karşılanıyor.. binlerce çocuk katledildi binlerce çocuk yetim öksüz kaldı Evinden barkındna yuvasından ülkesinden oldu aç susuz karanlık ve soğukta yatacak yer bulamadılar yardımlar bile ulaştırılmadı Zaten ünlülerin çoğu sesiz neden..

şu filme ağlıyan kişiler nerde..

Filistinde çaresizce ölümü bekliyen kişileri neden görmezden geliyoruz?

işte buda gerçekğin ta kendisi anca görmezden geliyoruz


Güncellemeler
+1 yıl
maalesef çoğu arkadaşımız araplardan bize ne diyor bazıları doğu türkistana nedne ses çıkarmaıdnız.. arkadaşlar burada önemli olan insanlıktır ..

Akşam yatarken kafanı yastığa rahatça koyup yatabiliyorsan. vicdanını sorgula
Filistin'de çaresizce ölümü bekliyen kişileri neden görmezden geliyoruz?
Cevapla