Ben hiç şaşırmadım. Zira sübyancılık, şeriatçılarda normal bir şeydir. Zira tüm İslam devletlerinde Osmanlı dahil, evlenme yaşı için kız çocukların buluğ çaĝına ermesini dikkate almıştır. Buluğ çağı, kadınların ay hali geçirme yaşı olup 9-13 dür. Osmanlıda, kız çocuklarıyla evlilikler olurdu. İttihat Terakki 1917 yılında Aile kararnamesi çıkararak evlilik yaşını, 17 ye çektiyse de Atatürk ve silah arkadaşları hakkında idam fermanı yayınlayan Şeyhülislam Mustafa Sabri kararnameyi yürürlükten kaldırmıştır. Hat da osmanlı da 7 yaşında kız çocuğu ile evlenip cinsel ilişkide ölümüne neden olan sapık, ceza almamıştır. Bu linkte, hepsinin belgesi mevcuttur
Çocukla evlilik, 1926 Medeni kanunun kabulü ile evlenme yaşı 17 ye çekilerek son bulmuştur. Akp gelene kadar da Menderes ve Özal dönemi hariç ; sübyancılıkla sert mücadele edilmiş ve idamlar sürekli uygulanmıştır. İslam dini, her türlü Türklüğe uygun din değil ve bu yüzden gençler islamı bırakıyor. Akp bu yüzden 21 Mart 2024 seçimlerini kaybetti. Suriyeliler yine oy kullanmayı beceremezse, 2028 seçimlerini de kaybedecekler. Kullanabilir ve akp yeniden seçilirse , Türk devleti çok hızlı dağılma sürecine girecek böylece ; Türklerin yok sayıldığı , sübyancılığın serbest olduğu ve Afganistan tarzı yönetim olan Osmanlı geri gelecek. Sürekli de iç çatışmalar olacak ve Türkiye güvenli ülke olmayacak. Özetle islam, sonumuz olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Soru şöyle olacaktı : 13 yaşındaki kız çocuğuna tecavüzü savunan Avukat , Akp li çıktı. Ne düşünüyorsunuz? Soru başlığını, eksik yazmışım. Ama fotoğraflar da her şey net
13 yaşındaki kız çoçuğu savunan Avukat, akpli çıktı. Şaşırdınız mı?
akp döneminde o kadar suçlar oldu akp kaybetmedi yerel seçimi kaybetme sebepleri yeniden refah partisinin oy bölmesi ve coğu akp seçmeninin çoğu sandığa gitmedi bu ülkenin kaderini akp seçmeni belli ediyor
bu arada bir sorum var bu suriyelileri kim aldı dış işleri bakanı kimdi Ahmet Davutoğluydu CHP bu adama vekillik kazandırdı
akp iktidara geldiğinde suriyeliler mi vardı? hayır akpi bizzat iktidara taşııyan chpliler oldu :)
iktidara chp mi gelecek? hani arapça tabelalara dokunmayın talimatı veren özgür özel mi akp yi devirecek hayıır
bu ülkede akp yi yeniden refah partisi devirir çok hayalperest olmayyalımm
bir avvukat abuk subuk konuştu diye akp seçimi kaybedecek diyorsuun aynen kardeşim 22 senelik iktidarı bu kadınıın boş zırvalarıı devirecek
CHp şu an mesela AKP ile işbirliği içerisinde olduğu apaçık ortada Özgür Özel Erdoğann'dan daha çok mültecileri savunuyor
senin söylediklerin medyanın bağımsıız olduğu dönemlerde kaldı hocam AKP'nin de CHP'nin de kendi medyası var
rahmetli Erbakan'ıın dediği gibi '' CHP ile AKP 'nin aynı parti olduğunu öğrenmedin mi sen yav sana işbirlikçiler diyorum işbirlikçiler ' :)
Chp seçmeni , suriyelileri istemiyor ama yeniden refah ve akp seçmenleri hepsini istiyor. Ayrıca Özgür Özel, suriyelilerin gitmesi gerektiğini her yerde savunuyor. Ümit Özdağ da iktidara gelemeyeceğine göre, tek çözüm chp iktidarı. En azından, şans verilmeli. Yoksa suriyeliler, Türklerin sonu olacak. Aynen arapların, Türk kökenli sümerleri yok ettiği gibi..
Yeniden refah,2028 de akp yi desteklese bile sığınmacılar hariç oy oranı Mhp ile birlikte %48 yapıyor. Sığınmacılar, oy kullanmayı beceremeden seçilmesi imkansıza yakın. Çünkü genç nüfusu da Atatürkçü yetişiyor. Yani AKP seçmeni, kendini yenileyemiyor
solcugazete'ye cevaben sandığa giden akpliler refah partisine verdi , akpliler chp yi deccal gözüyle görüyor mümkünatı yok chp'ninn oyları 2019 ile 2024 seçimleri arası aynı değişen oran yok , 50+1 sistemi olduğu için erdoğan genel seçim yapsa yine kazanır sosyal medyadan gereksiz boş hayaller kurmayın , chp niye ikttida olsun ki zaten baykal ve chpliler erdoğan'ın siyasi önünü açtı :) CHP AKP iktidarından memnundur hepsi danışıklı dövvüştür
iyi partinin oyu mu vardı sanki? mhp nin oylar zafere zaferin oylar akpye gidiyor , akp seçmeni eskiden kimlere oy veriyordu refah partisi + fazilat partisi + ya da saadete veriyor , Atilla bu ülkede merkez sağ kanat coğunlukta olduğğu içinn akp den başka bir sağ partti gelecektir CHP ana muhalefette kalmaya devam edecektir , 92 de ki kuulan chp nin bizzat Atatürkle bile alakası yok Gerçek CHP 12 eylül de kapanmıştır
Zafer. partisi, asla akp ye oy vermez. Yeniden refahla karıştırma bizi. Şeriatı da kürdüstanını da istemiyoruz. Akp, ikisini de istiyor. Chp , bizim için tedavi edilebilir sıtma olup oylarımız chp ye gidiyor. Ümit Özdağ, kemali bu yüzden destekledi. Ayrıca 31 Mart seçimlerinden sonra Ümit Özdağ, oylar chp ye gitti dedi. İyi parti oyları da 14 ve 28 Mayıs da chp ye gitti. Böylece iyi parti, Mhp ve zaferin oylarının yarısı, chp ye gitti. Oylarında yarı oranda , düşüş var..14. Mayıs ile 31 Mart seçimlerini karşılaştırsan görürsün. Oransal anlamda, yarı yarıya düşmüş ve akp nin oyu azalmış. Akp ye giden yok! Yani chp, iktidara gelebilir ve umarım gelir.
Linklere göre iyi parti oyları: 5.2 den 1. 7 ye
Mhp nin oy oranı:5.4 den 2 2 ye
Zaferin oy oranı:2 milyondan 765.000 ne
Chp nin oy oranı : 13.800 den 17 milyona çıkmış. Yani Zafer ile iyi parti, büyük oranda chp ye gitmiş. Belki Mhp, refaha vermiştir.
nerden biliyorsun zafer partisi seçmeninin akpye oy vermediğini mühürü basarken yanlarında mıydın benim de birsürü arkadaşım zafer partisi destekcisiydi hepsi 2. turda Erdoğan'a verdiler çünkü kılıçdaroğlu '' Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılmasını istiyorsanız bana oy vereceksiniz '' demedi mi ? :D sen bu dille siyaset yapma CHP'nnin fonlu medyası sözcüyüde okumanı tavsiye ettmem AKP'nin fonlu Akit'ini okumannı tavsiye etmem , Ümit Özdağ destekcisiysenn böyle destekleme derim ben :D adama oy kaybettirirsin
Ümit Özdağ, senin gibi demiyor hiç. Ayrıca akp nin yanında da Hüdapar var. Hüdpar da islami kürdüstsnı savunuyor. Akp , islami kürdistanı kurdursa , seçmeninden tepki çekemez. Ama chp ateist kürdüstanı kurdurursa, ordu ve sağ seçmenden kurduramaz. İslami kürdüstsnı ise, kendi seçmeninden gelen tepkiye kurduramaz. Yani akp nin kürdüstanı kurdurması, daha kolay. Işte biz, böyle ayrım yaparak chp ye sıtma diyoruz. Zira akp, çözüm sürecini yapıp şehirleri pkkaya teslim etti. Eğer 7 Haziran 2015 seçimlerini kaybetmese , kürdüstanı kurduruyordu. Kazanmak için sözde mücadele başlattı ama suriyedeki kürdüstana göz yumarak Suriyede de kürdüstanı da kurdurdu. Bunlar oldu.. Bu yüzden Akp ateist kürdüstanı kurduramaz ama dinci kürdüstsnı kurdurabilir. Hüdapar, bu yüzden yanında. DEM i de ikna etmeye çalışıyor. DEM, islami kürdüstana evet derse olacak. Şimdilik, demiyor. ŞEYH Sait ismi, boşuna Diyarbakırda bulvara verilmedi. Ayrıca şu an, kayyum ataması da olmuyor. Akp, mesajları veriyor. İlerleyen zamanlar da DEMİN kabul ettiğini ama Hüdaparın ön planda olduğu. Çözüm sürecini göreceğiz. Akp seçmeni de tepki vermez. Zira DEM yok ama Yeniden Refahın ve akp nin ortağı, Hüdapar var. Yani akpye, asla güvenilmez.
Ayrıca akp ,31 Mart da oy kaybettiğine göre Zafer partisinden oy kazanması imkansız. Rakamlar, seni yalanlıyor.
Asıl sen bilmiyon, senin gibi cahil kafalar yüzünden; bu ülke sığınmacı istilasına maruz kaldı ve çözüm süreci oldu. Şimdi de Hüdapar ile çözüm süreci yapma aşamasındasınız. Chp ye şans verip, bunu engelleyecrğiz. Chp , her türlü sizden daha az verir bu ülkeye ve sığınmacıları gönderir
Akp yargı sistemini ele geçirdi yargı sistemin deki çalışanların %60 ı fetöcü akp nin yandaşı mahkeme davaların da emri Erdoğan'dan alıyorlar örneğin birisini tecavüz eden öldüren hırsızlık yapan serbest kalırken veya az bir süre hapis yatarken Erdoğan'ı eleştiren kişiler direk tutuklanıp hapse giriyor ümit Özdağ iktidara geldiği zamam tsk egm ve yargı sistemi fetöcüler den ayıklanmalı ve hepsi hakkında dava açılmalı ve hapse Girmeli
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Konudan bağımsız olarak, sorunun içindeki birkaç cümleye cevap yazmak istiyorum. Eski devirlerde evlenme yaşı, bütün ülkelerde 12, 13, 14 civarındaydı. Avrupa ülkelerinin prensesleri, 13 veya 14 yaşlarında evleniyorlardı. Bu, tarihi kayıtlarda mevcuttur. Gök Tanrı dinine inandığımız dönemlerde de evlenme yaşı; 12, 13 ve 14 yaşlarıydı. Ben, Gök Tanrı dini üzerine tez yazmış birisiyim. Kısacası; küçük yaşta evlilik, Osmanlı'ya has bir şey değildi. Eski devirlerde evlenme yaşı hep bu şekildeydi. Aradan yıllar geçti, toplumların sosyolojik yapıları ve düşünceleri değişti. Bu sebeple evlenme yaşının, ileri yaşlarda olması daha uygun görüldü. Nitekim, Cumhuriyet'in ilk kurulduğu yıllarda, kızlar için evlenme yaşı 15, erkekler için 17'ydi.
T*cavüze hepimiz karşıyız elbette. T*cavüzcülere idam cezası gelmeli.
Eski Türklerde, evlenme yaşı erkek çocuklarında savaşmayı öğrenip düşman askerini öldürmekle başlatıldığına bir bilgiye ulaştım. Birini öldürmek, kolay değildir; temyiz kudretine sahip olmayı gerektirir. Eski Türklerde, savaş zamanında herkes asker olduğuna göre; kadınlar için de aynı kararlar geçerlidir. Ama Osmanlı ve araplarda, kadınlar asker değildir. Bu yüzden eski Türklerde erkek evlenme kuralları, kadınlara da uygulanır. Temyiz kudreti olmayan birisini, savaşa da götüremeyeceğine göre; 14-15 yaş olsa gerek. Sonuçta, verilen emri anlaması lazım. Türk Ceza Kanununda da temyiz kudretini tam kazanma yaşı 15 tir. Bu durumda kadınlara da bu yaş sınır uygulanır ve 15 yaşındaki çocukları evlendirmek başkadır; 7 yaşındaki kız çocuğunu Osmanlı'da olduğu gibi evlendirmek başkadır. İkisi arasında, dağlar kadar fark var. Bir de eski Türklerde, 60 yaşındaki adamın 14 yaşındaki kız çocuğuyla evlendiğine dair kayıta ulaşamıyor iken; Osmanlıda bir sürü kayda ulaşıyoruz. İki 14 yaşında gencin evlenmesi başkadır, 60 yaşındaki adamın 14 yaşındaki kızla evlenmesi başkadır.
Kaldı ki günümüzün Tengricilerinden, Sübyancı çıkmamaktadır. Ancak osmanlıcılardan, çok fazla çocuk tecavüzü çıkmaktadır. Bu da eski Türklerde erken yaşta evlilikler arasındaki yaş farkının az olduğunu ama Osmanlıda çok olduğunu kanıtlar. Zaten çocuk tecavüzcülerin arkasında, hep akpli çıkıyor. Olayda kadın, akpli Avukat. Cemaat yurtlarında da kız çocuklarına tecavüz vakaları, çok ifşa oldu. Bunlar hep osmanlıcı.
Ensar yurtlarındaki tecavüzlerden bu tür olaylara sıcak baktıklarını biliyoruz. Ancak böyle bir durumda suçu çocukta arayabilmek bir insanın avukat, anne, insan vb. bütün vasıflarını geçersiz kılar. Vicdanını, onurunu, haysiyetini rafa kaldırmış olmak gerekir.
Ya bide Avukatın profilinde kızı vardı küçücük profilinde gezerken sinir oldum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bu ülke artık bitti zaten doktor olan kuzenlerimin çoğu yurtdışına gitti ekonomi nanayy gülüm nanay bu ülkeye kim gelirse gelsin enkazı düzeltmesi 40 yılını alır
bu ülkeye Ecevit gibi bir adam lazım oda ortada yok hiç biri artık ümit vermiyor kimseye zaten gündem başıklar hep RTE -Bahçeli - Özel arasında geçiyor siyasete yeni kanlar lazım artık aynı yüzleri görmek çok sıkıyor
Soru şöyle olacaktı : 13 yaşındaki kız çocuğuna tecavüzü savunan Avukat , Akp li çıktı. Ne düşünüyorsunuz? Soru başlığını, eksik yazmışım. Ama fotoğraflar da her şey net
Müslüman olmasaydık, Akp olmazdı ve suriyeliler bize gelemezdi; almazdım. 10 sene sonra, suriyleilerin nasıl bir tehdit olduğunu göreceksin ve bu yazıya hak vereceksin
Dünyanın en ahlaksız insanları müslüman insanlardır. Rüşvet verirler hak yerler yolsuzluk yaparlar hırsızlık yaparlar Torpil yaparlar tecavüz ederler dedikoducular dır en ufacık bir tartışmada insan öldürürler insanlara iftira atarlar paraya taparlar para için herşeyi yaparlar halkı sömürüp sadece kendini ve yandaşlarını Zengin ederler