13 yaşındaki kız çoçuğu savunan Avukat, akpli çıktı. Şaşırdınız mı?

Detay resimlerde !!

Ben hiç şaşırmadım. Zira sübyancılık, şeriatçılarda normal bir şeydir. Zira tüm İslam devletlerinde Osmanlı dahil, evlenme yaşı için kız çocukların buluğ çaĝına ermesini dikkate almıştır. Buluğ çağı, kadınların ay hali geçirme yaşı olup 9-13 dür. Osmanlıda, kız çocuklarıyla evlilikler olurdu. İttihat Terakki 1917 yılında Aile kararnamesi çıkararak evlilik yaşını, 17 ye çektiyse de Atatürk ve silah arkadaşları hakkında idam fermanı yayınlayan Şeyhülislam Mustafa Sabri kararnameyi yürürlükten kaldırmıştır. Hat da osmanlı da 7 yaşında kız çocuğu ile evlenip cinsel ilişkide ölümüne neden olan sapık, ceza almamıştır. Bu linkte, hepsinin belgesi mevcuttur

www.google.com/.../osmanlida-cocuk-evlilikleri-istisna-miydi-yaygin-miydi_49503

Çocukla evlilik, 1926 Medeni kanunun kabulü ile evlenme yaşı 17 ye çekilerek son bulmuştur. Akp gelene kadar da Menderes ve Özal dönemi hariç ; sübyancılıkla sert mücadele edilmiş ve idamlar sürekli uygulanmıştır. İslam dini, her türlü Türklüğe uygun din değil ve bu yüzden gençler islamı bırakıyor. Akp bu yüzden 21 Mart 2024 seçimlerini kaybetti. Suriyeliler yine oy kullanmayı beceremezse, 2028 seçimlerini de kaybedecekler. Kullanabilir ve akp yeniden seçilirse , Türk devleti çok hızlı dağılma sürecine girecek böylece ; Türklerin yok sayıldığı , sübyancılığın serbest olduğu ve Afganistan tarzı yönetim olan Osmanlı geri gelecek. Sürekli de iç çatışmalar olacak ve Türkiye güvenli ülke olmayacak. Özetle islam, sonumuz olacak
13 yaşındaki kız çoçuğu savunan Avukat, akpli çıktı. Şaşırdınız mı?
13 yaşındaki kız çoçuğu savunan Avukat, akpli çıktı. Şaşırdınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru şöyle olacaktı : 13 yaşındaki kız çocuğuna tecavüzü savunan Avukat , Akp li çıktı. Ne düşünüyorsunuz? Soru başlığını, eksik yazmışım. Ama fotoğraflar da her şey net
13 yaşındaki kız çoçuğu savunan Avukat, akpli çıktı. Şaşırdınız mı?
Cevapla