Biz gençler ne haman düzenli hayata kavusacagiz?

Ev almak, aile kurmak, hatta iyi bir eş bulmak bu kadar zorken ve yillarimiz bunları beklemek ile geciyorken bu ekonomide nasıl düzen kuracagiz? Normal bir is bulayim diyorum, bu işler şehir dışında, tamam ben her yerde çalışırım diyorum, sonra bir bakıyorum ev kirasi ödemek için calisacagim. Sonra memlekette calisayim diyorum ve yıllardır da eşek gibi çalışıyorum, ev alacak param olsun ve böylece istediğin yerde is bulurum ve kira yerde oturmadan çalışırım diyorum ama tahmin edersiniz ki bunlar hep hayalde kaliyor. Her geçen gün her sey pahalaniyor. Biz ne için yasacagiz, nein hayalini kuracagiz, umarım insan seven ve yetkili birileri bu yazdiklarimi görür.

Biz gençler ne haman düzenli hayata kavusacagiz?
Cevapla