Türkiyede en sinir bozucu 2 şey 1 . Askerlik 2. Silah alma yasağı sizce doğru değilmi?

Askerlik zorunluluğu ve silah alma yasağı bu ikisi kaldırılsa süper olur... Tam Özgürlük olmuş olur birde çalışma saatleri düşürülse mesela 5 saat 30 dakika da mola ülke en azından bi nefes alır
Güncellemeler
+1 yıl
Eee ne serbest olsun ülkede mobing mi... Paraya ihtiyaç var diye hergün seni ezen işte çalışan diğer cinslermi serbest olsun
Güncellemeler
+1 yıl
En azından çalısma saatleri düşürülsün çok fazla hergün cinslerle çalışmaktan bıktım
Türkiyede en sinir bozucu 2 şey 1 . Askerlik 2. Silah alma yasağı sizce doğru değilmi?
Cevapla