İstanbul'da 23 Nisan için metrolar sınıf gibi süslendi. Çok güzel bir uygulama değil mi?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için metroları Türk bayrağı ve çeşitli süslemeler ile donattı.

23 Nisan için oluşturulan süslemelerde, ilkokul çocuklarının okuma alışkanlığı kazanması için kullanılan cümlelere yer verildi. Çok güzel olmamış mı, ben özellikle "Lale inenlere öncelik tanı" olanı sevdim. Siz nasıl buldunuz?

İstanbulda 23 Nisan için metrolar sınıf gibi süslendi. Çok güzel bir uygulama değil mi?
İstanbul'da 23 Nisan için metrolar sınıf gibi süslendi. Çok güzel bir uygulama değil mi?
Cevapla