Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, İstanbul'da metronun simgesinin değiştiğini kamuoyuyla paylaştı. Bakan Karaismailoğlu, "İstanbul’da metronun yeni simgesi" diyerek yeni logoyu paylaştı.İstanbul'da metro logosu olarak daha önce Faruk Çağlar'ın yaptığı "M" amblemi kullanılıyordu. 1990 yılında tasarlanan logo, uzun yıllar boyunca Metro İstanbul'un amblemi olmuştu.
İstanbul'da, Metro'nun logosu değişti! Yeni logoyu nasıl buldunuz?
Acaba hangi bakanın oğlu veya tanıdığı tabela işine girdi düşünmekten kendimi alıkoyamadım. Vakti zamanında led işine giren bi bakan tanıdığı vardı ondan sonra bütün polis itfaiye ambulans vb. araçların tepe lambaları LED olacak diye genelge yayınlanmıştı. 81 il bazında düşününce iyi para 💸💸
İstanbul metrosunun değil bu, sadece yeni havaalani metrosunu ulaştırma bakanlığı inşa ettigi ve isletimini de aldığı için ayri bir logo yapmışlar. Bence sacmalikta tavan yapmışlar. Dünyanın çoğu yerinde metro simgesi M harfiyle belirtilir. Böylece her ulustan insan bunu tanır. Bunların amaçları İstanbul belediyesine nispet yapmak için çocukça girişimler. Yakında o koltuklar da ellerinden gidince acaba ne yapacaklar?
Hayir tweete bakınca da sanki bir bakan sırf bir harfi sevdiği için istediği logoyu değiştirebilir gibi olmuş "Metro logosu artık u harfi niye mi çünkü i❤u , eğer i❤ğ olsaydı yeni logo ğ olurdu" demek gibi bisey olmuş Evet eğer bende ulaştırma bakanı olursam yeni metro logosu 🍑 olacak neden mi because i❤🍑 😅🤣🤣🤣😂😅
Bu tamamen siyasi bir değişimdir. Çünkü, bakın ulaştırma ve altyapı bakanlığı diyor. Orada iktidar kendi reklamını yapıyor. Çünkü İstanbul CHP’nin oldu. Neden 18 sene boyunca değiştirmedin? Tek neden bu ama tabii kılıfı hazır neymiş Dünya’da underground diye geçiyormuş. Bütün sorunları hallettiniz, Sanki ekonomi uçuyor, bütün her şeyi batıya uyarladınız da bir bu kaldıydı. Ulaştıma kelimesiyle-underground kelimesinin tek ortak noktası U harfidir. Kılıf hazır. Salak değiliz.
u ne ya cok sacma bıde neden boyle bısyle ugrasıp para verıolar ulan memlekette tum her sey cozuldu amblem degıstırme mı kaldı ne kdr bos adamlar ya yarın ötekı gelır a yapar
Haberden sonra bir araştırayım dedim. Ulaştığım sonuç şu İstanbul'da dönem belediye başkanı yapılan icraatları kendisi yapmış gibi reklam yapınca ulaştırma bakanlığı kimse üstüne coreklenmesin istemiş 😉
Kompleks abidesi ulaştırma bakanının İstanbul metrosunun logosunu M'den U'ya çevirmek, şımarık zengin çocuğunun mahalle maçında topu alıp: Bana ne, top benim, kimi istersem o oynayacak.. demesi gibi çocukça iş...
sadece İstanbul'da mı kullanıyordu M? Tüm türkiye de öyle ee istanbula ne oldu da artislik yaptı değişti? çalışıyoruz diye buna mı diyorlar ben daha faydalı işler yaparım yani
Bakanlığın ayrıştırtırıcı yaklaşımda bulunduğunu düşünüyorum sonra da biz ülkemizde vatandaş seçmiyoruz diyorlar çok yazık acınası bir durum nelerden medet umar olmuşlar yazık