Güncellemeler
+1 yıl
Ben şimdi kendi evciyim de huzurlu bir uykuya dalıyorum arkadaşlar hepinizi öptüm 🥰🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Gençler ben uyandım nasıl geçiyor bayramınız ne çok uyumuşum be ikindi gibi kalkarım diyordum normalde 🤣
Milletin evine Bayram huzuru gelir bizim eve kabus gibi çöküyor tövbe tövbe babam kalkar namaza gider annem sabahın köründe kalkar dün bitiremediği işlere devam eder sanki vikingim sarayı da tören yapılacak bu suratsız bir yüze kalkarım buz gibi bir havada bayramlaşılır günün geri kalanında tanımadığım görüşmediğim yılın 365 günü kapımızı çalmayan komşular gelir gider Ben sıkılmaya devam ederim Bayramı benden daha kötü geçen biri var mı acaba
Aammmaaaa bunların hepsi bitti artık öğretmen olarak atandım ve evimde yalnız huzurlu bir şekilde geçireceğim gitmiyorum eve meve..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bayram kalabaligi çocuklar kapıya dayanır
🤣🤣🤣🤣
Malum çikolata ve para dayanmaz gidip biraz daha çekeyim
Ben de şimdi birazdan huzurlu bir uykuya dalacağım 🤣
Ha aha kalk ne uykusu openler gelecek sen pijama
Ahshs 🤣🤣 ya tek yaşıyorum diyorum öyle komşulukta pek yok burada kim gelsin
O zaman başka ama gelen olur valla ben olsam gelirim bayramlaşmaya 😂
İçime kurt düşürdün ya neyse ben üzerime eşofman giyip öyle yatayım bari 🤣
Hazırlıklı yat çocukları bekletme
Üzerimde de en beğendiğim pudra pembesi gecelik vardı böyle akşam olmaz mı 🥰
Fena yok yok olmaz bayramlaşmaya kalp dayanmaz🤣
Ahshs 🤣🤣🤣🤣
Konum gönder ben eş geçmem dermişim bayramı 🤫😂😊
Biz de ayni hatta 1 gun oneden basliyor
Gerçekten mi Ben türümüzün son örneği olduğunu sanıyordum bizim ailenin gerçi bizimki kadar pata küte çıkar mı bilmiyorum da 🤣
Yok kiz bizdede ayni
Böyle böyle geleneklerden soğutuyorlar
Tek anamadigim sey her bayram aynı gun ayni saat basliyorlar nasil tutturuyorlar anlamis degilim valla jdjdjdj
Ahdhd 🤣🤣🤣 Biz de annem evi vakkincim sarayı sanıyor herkes tertipli bir şekilde hazır ve nazır olacak sizde hangi sebeplerden dolayı kavga çıkar
Genelde sorun omayan seyeri ele aliyolar sonra kavga enson diyolar yarin bayram diyolar ve o sinir asla geçmiyor bayram bitene dek ve bunu erkekler yapiyor tamam kadinlar yapsa anlarim istir vs ama erkeklere noluyor 🤦♀️
Ahahahs 🤣 sonra senin ailen geliyor benim ailem gelmiyor benim aileme surat asıyorsun versiyonları olur
He valla
❤️🤣
Aileden uzak, mutlu ve huzurlu bayramlar😊🌸
Çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️❤️❤️
İyi uykulaar
En büyük sorunlar nedir peki
Nasıl yani
Evde en çok neden sorun çıkıyor
Annem eve bakındım sarayı sanıyor her taraf tertemiz olacak ki birkaç gün önceden temizlik yapar herkes kalkıp hazır ve nazır olacak onu istiyor
Biraz çevreye duyarlı galiba gösteriş meraklısı Elalem ne der kafasında
Aynen
Aslında her evde bayram telaşından dolayı olur bu
Sizin evde de çıkıyor mu
Eskiden çok olurdu da şimdi olmadı çok şükür
Neyse kurtulmuşsun gözün aydın
Teşekkür ederim 😊✨
Ben de kurtuldum darısı diğerlerinin başına 🤣
Ayrı eve çıkamadım ben henüz ama ailemi bırakacak gibi de değilim 🤣
Amin 🤲🏻🤣
Onlarla beraber yaşlanmayı düşünüyorsun ne güzel 🤣
İnceyi kees 🤣 Şaka bir yana onlar olmadan da ben ben değilim yani bu bir gerçek 🤷🏻♂️
Yapacak bir şey yok bazıları çizdiğin yolu takip eder bazıları kendi yolunu çizer kabullenmek lazım🤣
Kendi yolumu da çizmek zorunda olduğumun farkındayım ama idare etmeliyim bir süre
Aynen zamanla her şey olur gider
Kesinlikle 😊
🤣🤣
Hadi iyi uykular 🤣✨
Günayd.. Pardon iyi akşamlar 🤣 İyi uyudun bea tüm Ramazan sahurda uykusuz mu kaldın 🤣
🤣🤣🤣 normalde sahur yapıp öyle yatıyorum Bugün biraz erken kalkarım diyordum Ama iyice dağıttım normalde 15.30 gibi kalkıyordum
Maşallah 🤣✨
Sizin bayramlar nasıl geçiyor gelen giden çok mu 🤣
youtube.com/shorts/ATRTYxYTdgk?feature=shared
Cevap videonun içinde saklı 🤣
Ahshs 🤣🤣
🤣😃
Günaydın hocam mutlu bayramlar 🍭🌺
İyi bayramlar 🤣
Psikolojik deliiiii 😂😂😂
İşte be Bayram huzuru buna denir gelen yok giden yok bağırış çağırış yok işte huzur 🤣
Tebrikler 🎊🍾🎉🎈 Hocam / gerçekten huzur verici pozisyondasınız / meslektaşınız olarak size katılıyorum 🙄😂
😂😂 Allah iyiligini versin
Niye öyle dedin🤣