Kimin evi bayram gerginliğini doya doya yaşıyor gerçi bizim eve taş çıkartamaz kimse ama?

Milletin evine Bayram huzuru gelir bizim eve kabus gibi çöküyor tövbe tövbe babam kalkar namaza gider annem sabahın köründe kalkar dün bitiremediği işlere devam eder sanki vikingim sarayı da tören yapılacak bu suratsız bir yüze kalkarım buz gibi bir havada bayramlaşılır günün geri kalanında tanımadığım görüşmediğim yılın 365 günü kapımızı çalmayan komşular gelir gider Ben sıkılmaya devam ederim Bayramı benden daha kötü geçen biri var mı acaba

Aammmaaaa bunların hepsi bitti artık öğretmen olarak atandım ve evimde yalnız huzurlu bir şekilde geçireceğim gitmiyorum eve meve..

Güncellemeler
+1 yıl
Ben şimdi kendi evciyim de huzurlu bir uykuya dalıyorum arkadaşlar hepinizi öptüm 🥰🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Gençler ben uyandım nasıl geçiyor bayramınız ne çok uyumuşum be ikindi gibi kalkarım diyordum normalde 🤣
Kimin evi bayram gerginliğini doya doya yaşıyor gerçi bizim eve taş çıkartamaz kimse ama?
Cevapla