Arkadaşlar ne CHP ne AKP ikisine de oy vermedim ama gördüklerim karşısında şunu da düşünmeden edemiyorum?

CHP başa gelirse bizi çok daha iyi günler beklemeyecek zannımca şimdi en azından klişe olucak ama Iphone 15 kullanamıyor olsak da tabi çok küçük bir kısmımız buna dahil 15 olmasa da herkesin elinde Iphone var herşeyin en en enn iyisine sahip olamasak da bişeylere sahibiz Ekrem imamoğlu 5 yıl boyunca keyif çattı CHP açıkca terörist yandaşcısı olduğunu haykırıyor millete her defasında keşke daha iyisi olsaydı da oyumu boş atmak zorunda kalmasaydım ama her ne kadar boş atsam da AKP daha cazip geliyor bana linçlenmeye hazırım evet buyrun

Arkadaşlar ne CHP ne AKP ikisine de oy vermedim ama gördüklerim karşısında şunu da düşünmeden edemiyorum?
Cevapla