Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Haklı mıyım haksız mıyım?

Hayatımda hiç DEM ve onun geçmişine oy vermedim. Ancak günümüzde artık ben kesin olarak şu kanaate vardım. Benim şahsım dahil Kürtlere bu ülkede haksızlık ve zulüm yapılıyor. Ve kendi dışında herkesi ötekileştiren, üstten bakan kibirli, çamur atma siyaseti yürüten bir çoğunluk mevcut. Sırf bunların inadına DEM e oy atacağım.
Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Haklı mıyım haksız mıyım?
Cevapla