Üreten ve satan taraf olduk artık biz🇹🇷✊
https://www.savunmasanayist.com/turkiyeden-abdye-binlerce-adet-obus-muhimmati-ihracati/
Üreten ve satan taraf olduk artık biz🇹🇷✊
https://www.savunmasanayist.com/turkiyeden-abdye-binlerce-adet-obus-muhimmati-ihracati/
Her ülke her zaman kendi askeri gücünü arttırmak için yatırımlar yapar. Türkiye de yapması lazım ki artık bu güç gösterisi ile işler yürüyor ülkeler arasında. Tabi ki halkın cebinden de bu kadar çalmasalardı iyi olurdu. Bu bakımdan silah teknolojileri üretip satıyor olmamız iyi bişey ama halkın yaşam refahı diye bişey kalmadı. Bu ülkede gazete kuponuyla araba verildi, gazete kuponuyla zamanının en iyi cep telefonları verildi. Şimdi gazetele kuponla böyle bişeye kalkışsa 2 liralık gazete parasıyla biriktirmeye ömrümüz yetmez
Niye bu kadar áptal olduğunuzu neden yıllardır bu heriflerin bu ülkeyi yönettiğini bir açık ispatı daha bu áptál kız işte, Ucuz iş gücü bol devlet hibesi ve vergilerden muafiyetle 1 TSK'ya 1000 NATO'ya ve Ukrayna'ya mantığı işliyor. Kendi şirketsel ve şahsi çıkarları ekseninde tepedekilerin NATO'nun inayetini kazanmak için yaptıkları ile bir taşeron askeri üretim sektörü oluşturuluyor. Memleket için pek bir katkısı yok çünkü o paraların ekseriyeti batıdaki gizli banka hesaplarına gidecek ve kuzeyde işler çığırından çıktığında ise Rusya kendi askerine ve topraklarına karşı saldırılara katılan destek veren herkesle hesaplaşacak.
Cevap
7Cevap
Nasıl yani büyük yanlış anlaşılma var yemin büyük sözdür bir gün çok pişman olacaksınız çok neyse ben ist ,, bak nasıl oluyor rahatca takılmak artık bir söz de kalmadı sevgili mevgilide yok ohbe bundan böyle rahat takılmak.
Böyle bir şey olduysa iyi bir şey. Ama sadece bir şey. Birçok şey değil.
göründüğü gibi olannnnnn
gücünü milletten alannnnnnn
😂😂😂😂😂😂😂😂
Evet buna rağmen savaştaki ülkeden yüksek enflasyon var
Almanya bizi kıskanıyor
İskandinav ülkeri batıyor
Eyyy Ameriga
Üretip satıp ne aldığının önemi var ABD nin kendi urettigi doları alıyorsun aslında bedava ya alıyor
Hani mehter nerde
Propaganda nasıl yapılır 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?