Güncellemeler
+1 yıl
yyyy
Güncellemeler
+1 yıl
saldırınn geçtiği mekan bile çok saçma. ülkedeki en önemli yatırımcılardan birinn avmsnde geçiyor. yani bunlar da hükümete yakn
Tacikistan dediğin Rus sömürgesi altında bir yer. Teröristlerin Rusça bilmeleri de ordan geliyor. her şey de telegram üzerinden iletişim kurularak yapılyor. Bir de ne kadar kolay yakalandı teröristler, direkt Putişin kucağına düştüler :ddd cidden bu olayları batının yaptığını sanan saloslar var. aynen bazı hükümetler kendi politikaları için kendi halkını kurban vermez mi sanyorsunuz. o zaman uyumaya devam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Göreceğiz ilerleyen gunlerde
adamlar sladırıdan sonr akaçmamışlar bile, direkt rus polisinin kucağına yönelmişler
Kartlar yeniden kariliyo desene Ortadoğu'da
:)))
Dünyanın yeni bir Hitleri var. Putler :ddd diyorum
Gerekli
Ruslarla Amerikalılar zamannda çok iş birliği yaptı danışıklı dövüş olarak. Yapılan her şey dünya kamuoyuna kandırmalık danışıklı dövüş de olabilir. Tek bildiğim, ki Rusyaya da gitmiş biir olarak söylüyorum, Rusya ekonomik olarak batık bir ülke. Temel gücü Orta Asya rezervleri ama oradaki sistem monarşist yapı gibi daha çok biirlerni zenginleştrmek üzerine kurulu olduğu için bu rezrvler de daha çok çep doldurma alanı. kendi halkı da sefil. ve bir de tabi Hükümetin de kalkndırdğı tek şey ordu desek yalan olmaz.
Eskiden Rusya Amerika birlikte hareket ediyordu olabilir iki düşman gibi gözükselerde ama şu an için biraz artık birbirlerinden ayrıldılar Putin dönemi yeni süper guclu devletler cikmaya başlayınca politika degisti
arka perde kimin kimle hangi alanlarda iş birliği yaptığı hala yine belli olmaz. politika yansıtılmayandır.
Herkes oyunun içinde
Konuyu pek bilmiyorum
Sence neden yaptılar
ee seçimlerde Putine karşı olan cidi bir kitle vardı, hem onları ve seçimlerdeki olayları yatırştırmış oldu hem de yarn Ukraynya vs saldırması için bahaneleri oldı
Ukrayna ya zaten saldırdı
Seçimi de zaten aldı
tamam da gündem böyle değişir ya zaten. seçim döneminde saldırı yapamayacgna göre seçimi de alınca pekiştirmiş oldu. iş mu adamlar saldırıyor yapıyor sonra da rus polisini bekle. kaçama. batı işi mi bu. hepsi yakalandı. hepsi rusça biliyor :dd