Çeçenlerin Rusların yanında yer alması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yıllardır Rus işgaliyle kan döken bağımsızlığını kazanmaya çalışan Çeçenlerin şimdi aynı kaderi paylaşan Ukraynaya karşı ezeli düşmanının yanında yer alması sizce de kaypaklık ve yalakalık değilmi.
Kendilerine ne vaad edilirse edilsin bunu masumların kanını dökerek yapmak ne kadar haklı olabilir ki. Üstelik namaz kılıp cepheye gidip din adına yapmak da cabası.
Tüm Türk aleminin nefretini kazandılar bence. Peki sizce?
Çeçenlerin Rusların yanında yer alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çeçenlerin Rusların yanında yer alması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla