Kimileri oy kullanma yaşı 18’den 12’ye düşürülsün diyor. Kimisi ise 18’den 25’e yükseltilsin diyor. Sizin düşünceniz nedir?

Kimileri oy kullanma yaşı 18’den 12’ye düşürülsün diyor. Kimisi ise 18’den 25’e yükseltilsin diyor. Sizin düşünceniz nedir?
Cevapla