Akp lilerin gençlere iş beğenmiyor demesi çok sinir bozucu değilmi?

Konfeksiyon da çalışıyorum günde 12 saat sabahdan akşama kadar çok ağır şartlarda köle gibi çalışıyorum iş ortamı çok kötü ve yemekler berbat ve sigorta da yok tek kişi olmama rağmen patronlar bana 5 kişilik iş yüklüyor işten çıkmak istediğimi söyleyince insanlar bana işte isz gençler hiç bir işi beğenmiyor CHP seçmeni Avrupa özentisi diyor valla sinir oluyorum bunlara
Akp lilerin gençlere iş beğenmiyor demesi çok sinir bozucu değilmi?
Cevapla