31 Mart 'ta yapılacak mahalli seçimlerde YSK'nın açıkladığına göre kayıtlı seçmen sayısı 61 milyon 441 bin 882 olarak belirledi. 1 milyon 32 bin 610 genç ilk kez oy verecek. Peki siz oy kullanacak mısınız?

31 Mart 'ta yapılacak mahalli seçimlerde YSK'nın açıkladığına göre kayıtlı seçmen sayısı 61 milyon 441 bin 882 olarak belirledi. 1 milyon 32 bin 610 genç ilk kez oy verecek. Peki siz oy kullanacak mısınız?

Düşünmüyorum çünkü güvencim yok bu zamana kadar başımıza gelenler ne halt ettiler Ekonomi berbat parası olmayan 6 ay askerlik yapıyor askerlik olmalı diyenler size soruyorum parası olanın 1 ay yapıp da parası olmayan 6 ay yapması adalet mi sizce madem vatan görevi parası olan da uzun yapmalı dahası suçluların ağır ceza almadan serbest bırakılması sayılacak çok şey varda neyse bilen biliyor zaten
Evet, oy kullanacağım. Ne güzel yine oy kullanmak için huzurevine vermişler. Seçim sonrası bahçede bulunan dedelerle konuşma zamanım gelmiştir 😊
Cevap
61Cevap
Yaklaşın 14 senedir oy kullanıyorum gadası
Hayır kullanmam
Ben oy kullanmak istemiyorum, kullanmayacağım. Vatandaşlık görevi deyip beni sandığa götürüyorlar. Benden oy kullanmamı bekliyorlar. Ben de bu görevi reddediyorum.
Arapları, Afganları, çeşit çeşit üçüncü dünya ülkesi insanlarını buraya getirip vatandaş ettiler. Kendi vatandaşlıklarını kayıttan düşürdüler. Hala utanmadan sıkılmadan bu durumla iftihar ediyor ve yaptıklarından geri dönmüyorlar. Ülkeye düşman aramaya gerek yok. Düşman bizim içimizde, oy verenlerin içinde.
Tabi ki oy kullanacağım, bizim yolumuz belli.
Düşünmüyorum. Sadece bu seçim için değil gelecek seçimlere de hitaben. Çocuk yuvasına çevirdiler ülkeyi diyecem, çocuklar bile eminim daha güzel yönetir ülkeyi. En azından çıkar uğruna yönetmeye çalışmazlar ülkeyi
Yalancı, palavracı, Allah’la kandıranlardan da Atatürk diye diye ortada gezip vatan satanlarla da işim yok
3. yoldan devam edeceğim
memleket partiliyim ve partimle gurur duyuyorum 💙
Eskiden Memleket Partisi üyesi olmuş biri olarak söylüyorum.
Oyunuzu boşuna seçimden kaçan bir korkakla harcamayın amwq
Biraz gerçekçi olun; Memleket Partisine de ne hakkım geçtiyse haram zıkkım olsun
@Sessizliğindehşeti iyi ki memleket partisi taraftarı değilsiniz.
IQ seviyenizle bize faydanız değil zararınız olurdu.
Seçimden kaçmadı kimse, iftiralarla yıpratılmıştı ve oyu düştüğü için kazanma şansı kalmadığını bildiği için sırf CHP rezil olsun diye seçime girmedi
Arada çok fark var ama anlama kapasitesi olmayan anlayamaz
Her üstünüze gelindiğinde ağlayıp çekileceksiniz nasıl olacak bu iş?
Nasıl güvensin bu millet Muharrem İnceye 2028 de?
Yarın öbür gün diğer devletler üzerine geldiğinde eğer seçilirse, o zamanda mı çekilecek?
Bu ülke içerisinde korkmadan ÇEKİLMEDEN kaçmadan muhalefet yapan tek kişi Ümit Özdağdır, benim oyum ona
Muharrem de gitsin torun sevsin yormasın kendini daha fazla
:D :D :D
Lan zalak Muharrem İnce Atatürk mü?
Bir tane korkak işte seçimden kaçan
Hayır ben gereksiz insanlarla beraber hesaba çekilmek istemem herkes ikiyüzlü De bu partilerin bin çeşit maskesi var şeytan bile şaşırır artık 😒
25 yaş altı ve 50 yaş üstü oy kullanmayacak bu ülkede
25 yaş altı çocuk daha beyinsel olarak gelişme çağında doğruyu yanlışı bilmiyor
50 yaş üstünün de beyin fonksiyonları ölü oluyor
25 yaş altı çocuk değil kadınlar dahil 20 ila üstü gibi bir sınırlama da olabilir 🤷♀️
Beyefendi bu dediğinizin yaşla alakası yoktur zeka ve gelişmişlikle alakası yoktur. Çünkü 20 yaşında üniversitede siyaset okuyan siyasetle içli dışlı, ekonomi ve politikidan haberdar bir gencin oy kullanmayıpta 30 yaşında eğitim seviyesi düşük enflasyone ne, faiz ne, gsyh, gpd vb kavramları bilmeyen kişi oy kullanması ne kadar mantıklı. Bence herke ülke düzeyi bi sınavdan geçirililp ona göre oy kullanma ruhsatı verilmeli
Yessss 😚😚
İlk kez oy kullanicam biliyorum cok büyük birsey değil ama heyecanliyim IPWPWLJZLSKDJD
Kullanmayacağım, bu günaha ortak olmayacağım bu sefer.
Sandık görevlisi yazmışlar. Bilinçli gençler bu ülkenin talihini değiştirecek inşallah önümüzdeki yıllarda
İkametgahım Konya'da, ama ben İzmir'de okuyorum ve seçim zamanında da İzmir'de olacağım için kullanamayacağım.
Sanki sözümü dinliyorlar amaan veresim yok ama o atmosferi seviyorum diye gidicem kombinim bile hazır
Vermicem vermicem, oyum değil mi vermicem, geçersiz olsa da vermicem ı-ıh vermicem 😏
Ver dedimmmmm
Ver kız
Evet, kullanacağım. İlk oyumu kullanacağım.
Bu gençler kime oy veriyor chpnin oyu 20 yıldır aynı 😃
Genç değilim ama hiç zahmet Edip de o sandığa gidemem inanın değmez
evet ilk oyum ajahajsah
npacagimi bilmiyorum. gidip gitmemek arasında çok kararsızım
Evet kullanacağım, Sarıyerin başkanı değişsin de o yeterli
Hayır kullanmayı düşünmüyorum sandığa küstüm İmamoğlu bir oy kaybetti
Değişen tek bir şey olacak oy kullanmaya gitmiyorum
Evet kullanacağınım. hak eden iyi olan kazansın bakalım
Ayy ben de ilk oyumu kullanıyorum şans dileyin (çok da bisi değiştirmeyecek ama olsun) 🫠🫠
Ben bu defa oy kullanmayacağım gerek yok verecek düzgün adam da yok zaten..
bundan sonr hicbir secim icin oy kullanmicam. yarin seriat icin referandum olsa yine gitmem. saldim ben artik. akpartililer ulkeyi yonetsin takilsinlar.
Köyde yaşıyorum muhtar için oy var birde bir tane bir şey vardı da unuttum
İlçem olan Kadıköy için kullanacağım. İstanbul için kullanmam muhtemelen.
Bizim şehirde sonuç belli zaten. Oy kullanmayacağım. Oy hakeden de yok zaten
@djalo aynen. Belediyenin iş yaptığı da yok ama hâlâ götürüp oy veriyorlar koyun sürüleri.
Kullanmiycam. Bundan sonra partisizim. Eros'tan da sonra yerin dibine batsin böyle sistem.
Tabiki kullanıcam oyumu. Şuanki büyükşehir belediye yönetimlerinin hepti kötü. Takım tutar gibi parti tutmaya gerek yok. Belediye seçimlerinde akpnin kazanmasını istiyorum özellikle Ankara ve izmirin gelişmesi için
Yaşlandım ya ben yılardır oy kullanıyorum ve kullanacağım.
Hayır oy kulanmayacam her seferinde bu iktidar oy çalıyor ve beni Halk seçti diyor. milletin iradesine gaps ediyorlar.
Hepsi b*ktan hepsi benim gözümde aynı o yüzden oy kullanmayacağım
Bunların bir milyonu umarız ki devşirme ortadoğulu değildir, öz evlat mülteciler yani
Gençliğimizi çalan bu iktidardan kurtulmak için evet
Babam muhtar adayı 250 km yol gidecem oy kullanmak için 😂
Maalesef kullanamayacağım başka şehirdeyim ve sınav haftası
Bence denemeye değer bu ülke için babasının yaptığının yüzde onunu yapsa ülke Şah’a kaldırır
Hayır oy kullanmayacağım.
Mıttar seçiminden oylar Hayati Yalan’a
Yoo kullanmıcam.
Aklı olan da kullanmaz zaten
Evet hemde görevli olarak
Kolay!
Erbaksna
Kolay gele
Sandık başkanı işi çok zor
İyi bari elinde çuval beklemek çok Zor
🙂🙂👏
Aybüke başkan kime oy verecek bence diğerlerinin hepsini denemiş olduğumuza göre milli görüş yeniden refah Partisi çok isabetli olur
Vallahi aybüke başkan 20 yıldır ak partiye veriyorum Fatih Erbakan’a şans vermek istiyorum söylemleri çok hoşuma gidiyor neticede denememişiz CHP’yi desen zaten 1500 yıldır deniyoruz😀😀😀😀😀
Böylece Aybüke Başkan İzmir’de ikamet ettiğini öğreniyoruz
İstanbul
Kullanmak istemiyorum.
Silah altında oy veremiyorum maalesef
Evet Murat kuruma vereceğim
Geçen sene de biz kullanmıştık napalim
Hayır sandığa gitmicem
Çoğu sandığa bile gitmicek bence
seçimde görevliyim
Bina sorumlusu olarak evet 😂
Artık oy kullanmayı düşünmüyorum
İlk oyum hadi bakalım
Bu seferde gelirse taşıncam burdan 😁
Elbette oy kullanacağım.
Mevcut sistemin değişmesi için kullanıcam
Ay evet ilk oyuk olacak shshhshs
İlk oyumu geçen yıl kullandım, kullanıcam
Sandık kurulu başkanıyım 🤷🏻♀️
Hiç oy kullanasım yok bu seçimde.
Evet kullanacağım inşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?