Gazzede çocuklar açlıktan ölüyormuş CIA direktörü doğruladı ne düşünüyorsunuz?

dipnot : bu soru kalpsizler için değildir onlar benim *** bile değil

CIA direktörü utanmadan doğruluyor bir de çocuklar açlıktan ölmüş ve ölmeye devam ediyormuş besin ulaşmadığı için.

tek dileğim umarım bütün dünyadaki insan kalan insan kalabilmeyi başarabilmiş hayvanlıktan ve barbarlıktan uzak o kalpler,

o zeki insanlar , öyle şeyler yaparlar ki abd hakimiyeti sona erer,

Güncellemeler
+1 yıl
insanlık tarihine baktığımda ne görüyorum biliyor musunuz çok kötü ve iğrenç insanlar yönetimler olmuş
ama hepte o kötü imparatorluklar devletler pul gibi dökülmüşler acımasızlıkları uzun sürmemiş onun yerini iyi insanlar almış
aslında derler ya güçlü olan kazanır kim kötü biri olmaya karar verirse işte o zaman gücünü de kaybediyor ilahi adalet sanırım..
Gazzede çocuklar açlıktan ölüyormuş CIA direktörü doğruladı ne düşünüyorsunuz?
Cevapla