
Aslında, neden dünya erkekler günü yok? diye soracaktım ama zaten varmış 2016'da Unesco tarafından kabul edilmiş..

Aslında, neden dünya erkekler günü yok? diye soracaktım ama zaten varmış 2016'da Unesco tarafından kabul edilmiş..
En çok onlar ağlasa da, dünya kadınlara güzel.
Sömürünün, zulmün kadını, erkeği yok. Ne zaman ki gerçekte kadını, erkeğin üstünde, üstün bir varlık olarak konumlandıran, emperyalist batı kaynaklı, ana akım medya tarafından yoğun şekilde desteklenen bu feminist saçmalıklar çıktığından beri, kadınlara karşı olan olumsuz önyargıların oluştu.
İşin ilginç tarafı bugün dünya kadınlar günü için yapılan bir dans gösterisinde rol aldım. Rabbim affetsin 🤦😅
Allah 'ın sopası yok😅
Ne acıdır ki! Sanayi devriminin o zamanlar çok ucuz bir iş gücü karşılığıyla kadın emeğini köpekbalığı zalimliğiyle sömürdüğü ve kapitalizmin balon gibi şiştiği 1857 yılında bir dokuma fabrikasında çıkan grev sonrası (büyük ihtimal bilinçli)129 emekçi ablamız acılar içinde yanarak can vermiş ve sonrası 50 yıl boyunca esamesi bile okunmaya cesaret edilmemiş bu acı günü, bugünün ne olduğunu bile bilmeden, dudaklarda ruj be 10 cm takma tırnaklarla en iyi feminist benim havasıyla ve erkekler ölsün sloğanıyla bayram havasında kutluyoruz.
8 Mart dünya emekçi kadınlar gününü ve bu acı olayda can veren emekçi yoldaşlarımı yüreğimde derin bir acıyla anıyor ve elbet birgün hesabınız olayın yaşandığı merkezin ta kalbinden, zalim amerikadan bugün olmasa yarın sorulacak diye ümit ediyorum. ✌
Neyse ki dudağımda ruj, tırnağımda protez yok😬
Teşekkür ederim anladım ben seni.
Güzel bir soru.. Benim yorumum şu olacaktır.
Kadınlar erkeklerin ve diğer kadınların kendilerine olan hislerini açıktan duymak isteyen ve bununla mutlu olan insanlardır.
Ancak bir erkekler günü olduğunu kimse bilmez , çünkü erkeklere olan hisler ve verilen değer hep yalnız kalındığında ve alacağı tepkilerden çekinerek ya da yüz vermemek adına hep gizli kalmıştır.
ya da kadınların günü 1 gün erkeklerin günü 364 gün olduğu için de kutlanmıyor olabilir mi🤔
Amaç kadını hatırlamak değil, kadının mücadelesini hatırlamak olmalı. Kadının toplumdaki rolünü zorluklarını, iş yaşamındaki cinsiyet eşitsizliklerini, uğrama potansiyelinin her daim yüksek olduğu şiddet - taciz - tecavüz vakalarıyla verdiği korkulu savaşı, bedeni üzerinden kendine biçilen toplumsal algı ve etiketlerin zorlanacağını hatırlatıp tüm bunların üstesinden gelebilecek bir toplum düzeni ve bilinci yaratabilmenin önemi ve gerekliliğini vurgulamalı. Bir çiçek ve bir sevgi sözünden daha fazlasına ihtiyacımız var. Artık kadının var olma çabasının olmadığı, mücadele etmek zorunda olmadığı, kendi sürecinde bir hayat sürmesinin farkındalığını yaratmak isterdim! Neden erkekler günü kutlama gereği yoksa kadınlar günü kutlama gereğinin de olmadığı bir dünya dilerdim.
Eline, yüreğine sağlık 👏Günaydın çiçeğim🌺
Rica ederim çiçeğim 🌺
Cevap
5Cevap
Kadınlara verilen bu gün aslında bir yas günü. Tek bilgim bu ve kutlamak da istemem açıkçası. Ama bunu izle sen seversin 😉
https://www.instagram.com/reel/C4IkEZANN6F/?igsh=MWphM2tzaDAwb252Mw==
Ucube Eda Erdem heykelinden sonra gördüğüm en güzel içerik🌸
O kim bilmiyorum, ben böyle tersine şeyleri seviyorum 😅
Fenerbahçeli ve milli voleybolcumuz🙄
www.instagram.com/.../?igsh=bHRiOXN4ZzVjbzg4
Daha güzel bir halini yapabilirlermiş 😕
Kesinlikle 🙄
Günaydınn kraliçem 8 Mart dünya emekçi kadınlay günün kutlu oyşun💘💞🦄 Kadınlayın erkekler karşı ayat mücadeleşi daha çuk jor iş oytamında kadın oyduğumuj icin biye hor görüyoylay ve eşit oymadığımıjı ala düşünenley vay bu yüjden dünyaya biy kadın oyayak geymek çuk jor emekçi biy kadınşan daha çuk jor. Tüm emekçi kadınlayın günü kutlayımmm🌹🌹🌹💞💞💘🦄🦄🦄🦄
1 günün değil her günün bizim olması dileğimle bebişim❤️
Anaaa dünya erkekler günü mü varmış 🙄 bilmiyoruz ki kutlayalım. O zaman 19 Kasım da bekliyorum😂 ayrıca dünya kadınlar gününüz kutlu olsun 😇
Eyvallah da soruya cevap vermemişsin 🙄
Verdim aslında kimse bilmiyor ki kutlasın 😂😂
Fenomen bey doyurucu cevaplar veriniz bir daha 😂
Daha çok şiddete ve ölûme maruz kalıyor hemcinslerimiz ondandır bunu yazarken bile kim bilir kaç kadın şiddet goruyor kac kadin öldürûlüyor yine de adettendir kutlayalım tabi
Erkekler günü olduğunu yeni öğrenen ben peki
Biz daha çok seviyoruz böyle günleri zaten coşkuyla kutlayan biziz
Kadınlar her ne olursa olsun kutlanmayı duygularını açıkça yaşamayı faha severler. Muhtemelen böyle bir kadınca ego tatmini
Ne kadar da cinsiyetçi bir yaklaşım
https://tr.pinterest.com/pin/252060910369004489/
bu tiplere günaydınım
Sizin orada gün yeni mi aydı
uyan beyim sabah oldu
valla bu aralar karışık
Hadi git yat uyu sen 😄
ay gözüm dalmış 😜 yatmadan bi bakalım dedik aman kov hemen
Geceleri tekin değil buralar mazallah🤪
koruyucu taktım ben
bi de susturucu
Gün yapa yapa güncü olduk 😅
Kadınların erkekleri ciddiye almamasıdır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?