Sizce kürtaj bir hak mıdır yoksa cinayet mi ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Sizce kürtaj bir hak mıdır yoksa cinayet mi ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Haktır elbette. Bakacak olan kadın, doğıracak olan bedenini paylaşacak olan da kadın ve kadın bunu istemiyorsa ne sebeple olursa olsun böyle bir hakkı olmalı. Aksi halde dünyaya gelene o çocuk da ne annlik görür ne de huzur. Merhametsiz sağlıksız her şeyden mahrum bırakılarak yaşatılacaksa hiç olmasın. Çocuk esirgemeler ağzına kadar dolu.
nesi hak
Cevap
5Cevap
Haktır tabi ki de.
Cinayettir. Ruhu olan bir canlıyı öldürüyorsun resmen. Bunun savunması olamaz.
Saçma sapan işler yine şu feministlere ceza verilse keşke
bence hak değil insanlarla bilinçli bir şekilde korunup ilişkiye girseler kürtaj sorunu yaşamaz. sırf bir zevk için masum canın katledilmesine karşıyım.
Ama hiçbir korunma yüzde yüz değildir bunu atlıyoruz ve hani evet baba büyük bir faktör ama sonuçta istemeden dogurulursa o çocuğa ne sevgi verilir ne huzur sonra geleceği mahfolur
İnsan öldürmenin hakkı mı olurmuş? Hele de bebek..
bende kurtaj yaptırdım
neden
Bence planlanmayan her ilişki korunmalidir
Cinayettir
Cinayettir
cinayet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?