Gündem Ukranya rusya şavaşın 4. yılındayız ne düşüyorsunuz? klm55 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor ben boş bir savaş ukranyanın ekonomisi attı masumlar öldü vb Güncellemeler+1 yıl not düzenleme savaş 3. yılında Ukranya rusya şavaşın 4. yılındayız ne düşüyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
xFEDERALL Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Savaşın 2. Yılındayız ve Bu savaş Rusya Ukrayna savaşı değil Rusya - ABD NATO İngiltere Ukrayna savaşı Rusya'ya bol şanslar vurduğu leş olsun. 1 0 Yorumla
Kerem0506 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl O yuzdenmi ukraynalılar Hollanda ya kaçıyor ekonomisi iyise ukrayna amerikaya güveniyor. ama yalnis yapıyor halkını bitirecek zlenskj 0 0 Yorumla
HrdB0X Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Savaşlar hiçbir zaman kazandırmadı. Hep kaybettirdi. Özellikle sivil halk bunun acısını en çok çekenlerdir. 0 0 Yorumla
rexeberiab Takip Et Yoda Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Zaman nasıl geciyor ya soykırım da Filistin'de ne kadar zaman oldu 0 4 Yorumla klm55 +1 yıl filistin aralık tamı başladı şavaş aralıkta başladıysa aralık, ocak, Şubat , mart4. ayındayız Yorumla rexeberiab +1 yıl 4 ayda yaşananları dünya gormezden geliyor Yorumla klm55 +1 yıl aynı şavaş amerika sasasaydi 4 ay haberlerden eksik olmazdı Yorumla rexeberiab +1 yıl Aynen öyle ABD hem 21 ton bomda yolluyor hemde gıda yollayacakmis Yorumla
Zehra-Bal Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 512 cevap paylaştı. Savaşların hepsine, kendi çıkarları için Siyonistler sebep olur. Olan, masum halka olur. 0 0 Yorumla
Barmecide Takip Et Master Yaş: 52 , eic 100% +1 yıl 2yıl olmasın o 0 5 Yorumla klm55 +1 yıl savaş 2021 subat ayında başladı 2022subata 1. yıl2023subat 3. yılı 2024 Şubat ayında 4. yılında Yorumla klm55 +1 yıl evet ikinci yılında Yorumla Barmecide +1 yıl 2022de başladı 2 yıl oldu 3e yemi girdi www.trthaber.com/.../...r-degisiyor-mu-839626.html Yorumla klm55 +1 yıl Şubat ayı geçti 3yıl oldu Yorumla Barmecide +1 yıl 2 yıl oldu 3e başladı ama 2 olmadıAz önce 2021de başladı diyordun amaNeyse gördün herhalde Yorumla
u DedektifMinnie Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 2,1b cevap paylaştı. Savaş 2022'de vuku buldu. 0 0 Yorumla
ElCuco Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl ukrayna hiç masum bir ülke değil 0 1 Yorumla Tatlıhelva37 +1 yıl NATO ya girince sırtını dönerler gibi geliyor bana Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Gündem konusunda 3,2b cevap paylaştı. Ukrayna ve batının boş işleri.. 0 0 Yorumla
Predator12 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl NATO'nun gazıyla hareket eden Ukrayna perişan oldu 0 0 Yorumla
Adanaaşk Takip Et Master Yaş: 47 +1 yıl Gündem konusunda 327 cevap paylaştı. Bütün savaşlar bitsin bence. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Savaşın 2. Yılındayız ve Bu savaş Rusya Ukrayna savaşı değil Rusya - ABD NATO İngiltere Ukrayna savaşı Rusya'ya bol şanslar vurduğu leş olsun.
O yuzdenmi ukraynalılar Hollanda ya kaçıyor ekonomisi iyise ukrayna amerikaya güveniyor. ama yalnis yapıyor halkını bitirecek zlenskj
Savaşlar hiçbir zaman kazandırmadı. Hep kaybettirdi. Özellikle sivil halk bunun acısını en çok çekenlerdir.
Zaman nasıl geciyor ya soykırım da Filistin'de ne kadar zaman oldu
filistin aralık tamı başladı şavaş aralıkta başladıysa aralık, ocak, Şubat , mart4. ayındayız
4 ayda yaşananları dünya gormezden geliyor
aynı şavaş amerika sasasaydi 4 ay haberlerden eksik olmazdı
Aynen öyle ABD hem 21 ton bomda yolluyor hemde gıda yollayacakmis
Savaşların hepsine, kendi çıkarları için Siyonistler sebep olur. Olan, masum halka olur.
2yıl olmasın o
savaş 2021 subat ayında başladı 2022subata 1. yıl2023subat 3. yılı 2024 Şubat ayında 4. yılında
evet ikinci yılında
2022de başladı 2 yıl oldu 3e yemi girdi
www.trthaber.com/.../...r-degisiyor-mu-839626.html
Şubat ayı geçti 3yıl oldu
2 yıl oldu 3e başladı ama 2 olmadı
Az önce 2021de başladı diyordun ama
Neyse gördün herhalde
Savaş 2022'de vuku buldu.
ukrayna hiç masum bir ülke değil
NATO ya girince sırtını dönerler gibi geliyor bana
Ukrayna ve batının boş işleri..
hiç sevmiyorum şu şavaşları
NATO'nun gazıyla hareket eden Ukrayna perişan oldu
Bütün savaşlar bitsin bence.
batıyla yol yürümenin riskleri :D
Rusya haklı
sivillerin ölmesi çok üzücü