Dün 7. kadın hayattan koparıldı eşleri tarafından kadın cinayetlerine bir çözüm bulunurmu?

Dün 7. kadın öldürüldü eşleri tarafından..
Çok üzgünüm ve çok sinirliyim devlet neden Adam gibi kanun getirmiyor anlamış değilim bu insan olmayan yaratıklara idam cezası gelmeli'ki böyle bir şey yapmaya çekinip korkmalılar
Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun 🙏
Dün 7. kadın hayattan koparıldı eşleri tarafından kadın cinayetlerine bir çözüm bulunurmu?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Dün 7. kadın hayattan koparıldı eşleri tarafından kadın cinayetlerine bir çözüm bulunurmu?
Cevapla