Dün 7. kadın öldürüldü eşleri tarafından.. Çok üzgünüm ve çok sinirliyim devlet neden Adam gibi kanun getirmiyor anlamış değilim bu insan olmayan yaratıklara idam cezası gelmeli'ki böyle bir şey yapmaya çekinip korkmalılar Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun 🙏
Güncellemeler
+1 yıl
...
Dün 7. kadın hayattan koparıldı eşleri tarafından kadın cinayetlerine bir çözüm bulunurmu?
Bulunur evet, ilk başlarda belki de devam edilir ama uygulamaya geçildiğinde ve ekranlarda ya da meydanlar da bunu yayınladıklarında/gösterdiklerinde, hızaya girip kadınlar konusunda daha hassas, kibar, centilmen olacaklarını düşünüyorum. Ceza: Penis kesimi, kol kesimi
bu herifler yüzünden ben ve benim gibi kendi halindeki erkekler yalnız kalıyor. kadınlar haklı olarak endişe ediyorlar yeni biriyle tanışırken ama herkes bunlar gibi değil
Üzüldüm ama ne hikmetse vuran kıran öldüren erkekler hep değer görüyor, efendileri insan yerine bile koyan yok, kadın aklı işte napıcan allah rahmet eylesin