Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. Kararı nasıl buldunuz?

Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. Kararı nasıl buldunuz?

Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. Kararı nasıl buldunuz?
Cevapla