Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. Kararı nasıl buldunuz?
Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. pic.twitter.com/COMMSKLd9r
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) February 22, 2024
Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. Kararı nasıl buldunuz?
Yargıtay, eşlerin birbirlerine “Alo” demesi boşanma sebebi saydı. pic.twitter.com/COMMSKLd9r
— DarkWeb Haber (@Darkwebhaber) February 22, 2024
Evet adalet sisteminin çöp olduğu bir kez daha piyasa da hayvana eziyet eden öldüren yvşklar sokakta geziyor kadına kıza tecavüz eden öldüren sapıklar tecavüzcüler sokakta geziyor Yargıtay'ın uğraştığı işlere bak.
@beneklibulut abla aman ha dikkat et 😅😂😂
Bu ne sacma birsey bee ay bu gözler daha neler görecek acaba 😂🙄
😂😂😂 ben saldım valla umrumda değil
İki deli bir araya gelmemeliydik 😂😂😂😂💃💃💃
Ülkede suç sayılmayan onca şey var saçma sapan şeyler boşanma sebebi sayılıyor ilginç gerçekten örneğin bir hayvanın canına kast etmenin cezası bile yok
Cevap
44Cevap
Bu Yargıtay da herşeyi boşanma sebebi sayıyor gadası
Kararı saçma buldum tabi ki de
Artık adam Alo dediğinde kadının tepkisi bu olur😂😂 bu ne demek biliyor musun bizim töremize göre senin ölüm hakkın gelmiştir oğlum sjdksrofjslaks
ya bu ne kadar random😂😂😂😂
İlk kez gördüm bu videoyu jgghkkghkopp kjjjnkjgmşlhnlkjjgb khfhllgghkkhh. Hfddghkuggnk. Hgfhkjdgkl jgulldsgklplş khffhkkgdsetupşp
@AegonTarrgaryenn bende aynı şekilde 😅
Puhhhgbkfdnjshk jffjkhfbjhdvj kkudglşlhfhklm töre gereği kıjggjllgfhklc jphgvjklndsdgjjhvb
Lan yorumu kaldırmışlar hhhhhaaaahhhhaaaaaaa
Benimde attığım randomu kaldırdılar ufacık random atmıştım altı üstü smsmsksk bu kadar güleceğinizi bilsem atmazdım yorumu 😂😂😂
İyi ki atmışsın akşam akşam iyi güldüm puhhhaaahhaaaa
Hahahaha😂
Ay karnım ağrıdı gülmekten neden sen yokmuşsun gibi davranalım 😂😂😂😂 demek sen he? Ne istedin randomlardan kskaakskkw
Random da mı 😂 adam gülerken düşünememiş kusura bakma
Hain Kostok
şu şekle döneceğiz yakında
Uğur mumcunun dediği gibi türk kimdir sozlerindeki sistem gibi yaşadığımız için alo demekte boşanma sebebi olması çok normal
https://youtu. be/Fq-6xIupOg0? si=vkNEDYw8kcPGGjAX
Yargitay Yengeç burcu sanırım herşeye bir alinganlik jsjsjs
Ahahaha 😂
Normal Alo mu yoksa kıraathane ağası gibi Allioo dan mı bahsediyor
Nerde bir halta yaramaz iş var ise gündeme sokmakta üzerlerine yok birilerinin
Sonra neden başka davalara sıra gelmiyor. Gelmez tabi böyle boş şeylerle boş boş meşgul ediliyor
Yargıtay nokta atışı yapar her zaman doğru kararlar verir ama bu ilk defa olmamış🤣 güldüm neyseki...
Bu kadara da PES yani diyorum. Aile kurumunu yıkmaya ne kadar meraklılar ya..
Eşlerin evde koridorda birbirlerine yol vermemeleri ne zaman boşanma sebebi olur tahmini?
Yapacak iş bulamamış ve alakasız şeyleri kurcalamaya başlamışımdır :
Yargıtayın başka işi gücü yokmu aq ne hadi ordan bi ülkede yaşıyoruz
artık boşanmak güç diye demeyin diye yapmışlar işte daha ne istiyonuz
Alo'nun anlamını bilsin de o hakim ondan sonra konuşsun..
saçmalamaya başladılar
ya da zaten saçmalıyorlardı biz anlayamadık
Online üniversiteden mezun olmanın sonuçları başka diyecek bişey yok
Yargıtayın işi gücü yok bunlarla mı uğraşıyo? Sacma sapan seyler
Yargıtay bu kararları özel gününde mi alıyor?
Sizlerde biraz kibar olun elooooo deyin ne olucak🤣🤣🤣🤣
Bu kadarı da boşanmaya bahane aramak değil mi🥲 çok saçma 😄
Yargıtay baktı bu sa'laktan bir halt olmaz sebep gösterip boşattı.
Al bosanmada neden gösterecek sacma bir neden daha😂😂
Suç yargıtayda değil, küçücük bir söz için boşanma aşamasına getirende. Yargıtay vesile olmuş.
Gelsinler bizi cinsel organımızdan assınlar onlarda kurtulsun bizde 😂😂
Ne kadar boş bir gerekçe emin miyiz böyle olduğuna? Zaten yargimiz bomboş işe yaramaz beklerim böyle bir karar
Bu mazereti uyduran Avukata haddini bildirmesi gerekirdi
alexandra lolita osvaldo desek yine da boşar mı bizi hakim
Alo demek yerine efendim aşkım diye telefonu acabilirsin mesela
Mantıklı sevgi dile vursun aşkım bebegim balim desinler
Saçma yargıtay daha dikkat edici şeylere müdahale etmeli bence tecavüz taciz psikolojik şiddet fiziki siddet sözel taciz ve şiddet vocuk tacizlerjne
Belli ki yargıtay denen ucube kurumu çoluk çocuk yönetiyor.
Aşkım balım tatlım yavrum bebeğim bi tanem güzelim civcivim... varken tabii çok yerinde bir karar 😂
Ne var lan, diye acacaz bundan sonra sanrm 😄
Yanlış, görevinin elinden alınması bile yeridir.
Alo derken aloooo mu acaba 😂😂
Bu yargının yeninden düzenlenmesi gerekiyor bence
Çok saçma bir karar
Ota boka ayrılma sebebi.
Kocammm derim bundan sonra
@minikkladyy evli misin ki
Uzak dur artık benden ya
Engellemek diye bir seçeneğin var
Engellisin ama görünüyor
yargıtay insanlrın yuvasını dagıtma derdinde
Alo denir mi hacı denir
Haber tekrar sitesi sanki.
Saçma sapan bişey. Sarhoşken mi vermiş bu kararı?
Efendim askım mı diyelim o zaman
Yargıtayın canı sıkılıyor
İyice b. ku çıktı bence
Yargıtaya göre herkes boşansın
İnsanlar zaten boşanmaya yer arar durumda daha da kolay hale getiriliyor.
Çok saçma bir karar olmuş
Yargıtayda iyice saçmalamış sanki
Yav otu boku sey yapiyor mk issizleri
Ne demelerini bekliyorlar acaba🙄
Alo derken nasıl yani? Telefonda konuşurken mi?
@hurishanim
Hayır evde dışarıda konuşma çağırken demek alooo
Yargıtay (!) 🤣🤣🤣
Yargıtay saçmalamaya başladı
Teraziyi kendilerince yönlendiriyorlar işte.
Yargıtay saçmalıyor artık diyanet işlerini geçti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?