Mersin'in Tarsus ilçesinde 11 Şubat 2015'te evine gitmek için bindiği minibüste öldürülen 19 yaşındaki Özgecan Aslan'nın vefatından bu yana çok şey değişti diyebilsem...

Mersin'in Tarsus ilçesinde 11 Şubat 2015'te evine gitmek için bindiği minibüste öldürülen 19 yaşındaki Özgecan Aslan'nın vefatından bu yana çok şey değişti diyebilsem...

Bu kızın katili elime geçse doğduğuna bin pişman ederim pislik herif gücün kadınlara mi yetiyor erkeksen karşıma çık yuzleselim soruya geleyim ben maalesef Türkiye de kadına şiddet cinayetler artmış durumda Devletin buna sağlam bi ceza sistemi getirmesi gerekiyor hiçbir canlı şiddeti ölümü haketmez kesinlikle Şeref yoksunlari hariç
9. Yıl ve hala unutulmadı. Ancak şahsen onu unutmamamız bir şeyi değiştirmiyor. Yine kadınlar kaybediyoruz. Ve bunun suçlusu o kadınları bizden alan * sokak ortasında, ibret olsun diye idam etmeyen devlet. İdamı kim kaldırdıysa, en büyük kötülüğü o yaptı ülkeye.
aynı yaştaydık şimdi ben 28 yaşında yetişkin bir kadınım o ise hep 19 kalacak. kanıma dokunuyor bu toplumda yaşamak zorunda kaldığımız şeyler. bilmiyorum ya ne desem boş sadece çok üzgünüm.
Özgecanı gördüğümde hep içim sızlar Allah rahmet eylesin. Ayrıca ülkenin ilerlediğini değil aksine gerilediğini bile düşünüyorum bu konuda. Yazık gerçekten.
Cevap
15Cevap
Maalesef adalet yok hala ülkede.. mekanı cennet olsun.. bunu yapan insan dışı varlıklar yaşamayı hak etmiyor.
Hiçbir adım atmadı gadası
Bence artık erkeklerin hakkı gözardı edilmeye başlandı, Kadir şeker vs zaten hep kurunun yaninda yaş yanıyor her iki türlü de
Daha da beter oldu, boşuna mı eski günleri arıyoruz. Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki her geçen gün refah seviyesi aşağı doğru yol alıyor
Büyük acı. Ne kadar da çabuk gemiş zaman. Halası ile tanışmıştım bana akşama yemeğeye gelecekti demişti.
Allah rahmet eylesin. Özgecan Mersinde öldürüldü. Bizim olduğumuz yerde çok üzücü bir durum. Yapan yapana bitmiyor ki hala
Allah rahmet eylesin 😪 ama hiç bir zaman kadına şiddet cinayet son bulmayacağı için daha da kötü oluyorum düşündükçe 🫤
Ne Özgecanlar öldü son yıllarda insanlık git gide köreliyor.. bugün bile hastane de bir darp olayı vardı.. çok yazık çok..
Hergun binlerce kadın öldürülüyor ve TV de haberlere bile çıkmıyor o derece alistk
Çok fazla. Hiç inmedi daha da arttı ve tavizlerde azaldı.
Arttı
İlerlemek şöyle dursun yetersiz cezalar yüzünden daha da geriye gidiyoruz
Evet çok şey değişti artık cinayet vakaları daha da arttı
İdam gelmediği sürece ülkede bu tip olaylar çok olur
Allah rahmet eylesin.. Bunları yapan canileri 1 dwkıka bile yaşatmayacaksın
Bu vahşete karşı sessiz kalmak suça ortak olmaktır.
Baya ilerledi halkimiz cok bilincli. citayi artiriyo surekli
9 yıl geçmiş mi vay be hala aynıyız bence kadına sidder konusunda
Şiddet siddettir kadını erkeği olmaz. Kadına şiddete hayır derken erkeğe şiddet te sıkıntı yok algısı veriliyor
K*tilini ö*düren mahkum kişiye tekrardan helal olsun. Malum kişilerin yapamadıklarını yapıyorlar içeridekiler.
Turkiye sapik pedofillerle dolu halen böyle olaylar yasanirken o sapiklar devam etmeye calisiyorlar ne diyim ki artik
asla caydırıcı bir ceza olmadığı için yapan 5 ay yatarım nolcak ki diyor şu çinlileri örnek alsakta cinsel organını kesip hediye paketi şeklinde sunsak
Keşke hiçbir şey değişmedi diyebilecek kadar bile az olsaydı ama çok şey değişti ve olumlu manada değil...
Kadir Şeker'imiz oldu. Onun dışında çok çalışmamız gerekiyor.
Bu kıza gerçekten çok üzüldüm o zaman da şimdi de ama bu kızın üzerinden pirim yapan kadınlara değil çünkü her kadın gerçekten mağdur değil bu durumu kullanan kadınlar çok var.
Hiçbir şey değişmedi daha da fazlalaştı böyle nice canlarımız gitti mekanın cennet olsun güzelim 💐💕🖤
Ondan sonra hızla arttı zaten
Her gün daha da artıyor maalesef..
Seni unutmayacağız güzel kızım 💐
çocuk yetiştirmesini bilmeyenler ürerse olacağı o
Şiddet ilerledi ama şiddete çözüm ilerlemedi
İlber hocam da bundan bahsediyordu 😪
Katili belasını buldu içerde
Gerisinden kaldık maalesef
İlerleme yok
Allah rahmet eylesin
Daha çok çoğaldı 🥺
Mekanı cennet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?