Erzurum Belediyesi, "Türkiye'nin en ucuz ekmeği" sloganıyla ekmeği 4 TL'den satacakmış. Her şehirde olmalı değil mi?

yani bir belediye bunu yapabiliyorsa diğerleri de yapar gayet diye düşünüyorum..

Erzurum Belediyesi, Türkiyenin en ucuz ekmeği sloganıyla ekmeği 4 TLden satacakmış. Her şehirde olmalı değil mi?
Erzurum Belediyesi, "Türkiye'nin en ucuz ekmeği" sloganıyla ekmeği 4 TL'den satacakmış. Her şehirde olmalı değil mi?
Cevapla