Depremi bizzat yaşayan için bu travmayı atlatmak imkansız değil mi?

Düşünüyorum da gerçekten çok zor olmalı. Ateş düştüğü yeri yakar. İnsanlar ailelerini kaybettiler, sağlıklarını kaybettiler. Kaç bin kişi engelli kaldı. Yuvalarını, hayallerini kaybettiler. Çok zor çok.

Depremi bizzat yaşayan için bu travmayı atlatmak imkansız değil mi?
Cevapla