Büyükçekmece Gölü'nde bulunmuş. Ölüm nedeni ve kimlik tespiti için adli tıpa götürülmüş. Kağıt toplayan biri fark etmiş.
Son zamanlarda bu olaylar çok arttı. Korkutucu.

Büyükçekmece Gölü'nde bulunmuş. Ölüm nedeni ve kimlik tespiti için adli tıpa götürülmüş. Kağıt toplayan biri fark etmiş.
Son zamanlarda bu olaylar çok arttı. Korkutucu.

Eski oturduğum ilçede seri katil, kafa kesenler, adam öldürüp arabanın içerisinde bırakıp kaçanlar, pusu kurup adam öldürenler ne ararsan vardı.
Çok arttı ve korkutucu olaylar dönüyor şu sıralar.
Hep vardı zaten işte neden hükümetin yetersiz kanunu yüzünden idam getirse artık kimse kimseyi kolay kolay öldüremez yine olur ama buna cesaret eden sayısı bu kadar fazla olmaz
Cevap
34Cevap
Evet arttı
Bu tur olaylar hep oluyor. Ancak medyamiz her donem moda akimi gibi bazi haberlere yogunlasiyor.
Ornegin kadin cinayetlerini islemeye basladilar 1 yil kadar haberlerkn omurgasini o olusturdu
Sonra kopek isirma haberleri
Sonra bu ceset olaylari moda oldu.
Ama bunlarin hepsi hep vardi sadece haberlere cikmiyordu.
Hukumet
İsvec i nato ya aldirmayiz dedikten sonra kuzu kuzu aldirdi
Ayasofya nin bir bolumunu muze yapalim diyenlere demedik laf birakmadiktan sonra hem muze yapildi hem Turklere yasaklandi
Aiyonist agababalari muslumanlari oldururken halka sakin kalin biz hallediyoruz dedikten sonra israile ihracat rekorlari kirmalari
Bu ve buna benzer bissuru halt edilirken boyle ceset meset kopek isirdi falan milleti oyaliyorlar
Türkiye'deki bu son ceset haberlerini duyduğumda aklıma 2001 yılındaki seri katil olayı gelmişti benzer ama daha farklı cesetler. Korkunç, bir ihtimal gün yüzüne çıksa şu mesele keşke.
Ankara barajı taşınmıştı sular çekildi yüzlerce ceset çıktı bunla tilki kez olmuyor. Türkiye gerçekleri
Bu tür olaylar yabancı ülkelerde çok oluyordu. İnanamıyordum. Sıra ülkemize de geldi. Arkası soruşturulması gereken olaylar.
Türkiyenin tek güzel yanı böyle olayların diğer ülkelere oranla daha az olmasıydı, artık çoğalmaya başladıysa kötü. İnşallah azalir
bir suru cete mafya var multeciler kendi aralarinda da bir seyler yapiyor. normal siviller bile rahatca insan olduruyor. son zamanlarda artmadi hep vardi. medya her seyi vermiyor bize.
Doğru
Amerikan kabusu gibi olmay başladı ülke seri cinayetlere merhaba
Her gün ceset bulunuyor. Bir sakin olmayın ölmeyin daha gidecek çok yolumuz var.
Hay cesedinize. Bir aydır soru kaybolmadı gitti.
Antalya da cesetler cikior denizden nereye gidirouz belli değil
adalet istemi berbat insanlar sinirli agresif olmuş..
Kanka o civarın her sene en az 3 cesedi var yav.
Yok bence hep vardı şimdi sosyal medyadan dolayı herkes her haberi duyuyor ondan
Ülkede adam öldürmek ne kadar kolay hale gelmiş yazık...
Evet özellikle bu Antalya çevresinde uzuvları kopmuş cesetler bulunmaya başladı
evet ben de haberlerde sürekli görüyorum bir seri katil olabilir mi acaba bir sürü çocuğun o şekilde bulunması normal değil
Mide bulandırıcı bir de çocuklara mı yapıyorlar?
@cvcvnfjfkfk maalesef çok kötü artık dunya
Gündem değişikliği için yapılan bir medya çalışması gibi geliyor bana
Belli başlı uzuvları kesilmiş halde bulunan cesetler var ve hiçbir şekilde henüz bir sonuç yok bu durum gün geçtikçe tehlikeli hâle geldi.
Cidden
Boyle cinayetler her zaman oluyor. Haberde cok yer almaya başladı o ayri.
Acaba bir kadın intikam mı alıyor : ) kadınlardan beklenir
Çok üzücü bir cana nasıl kıyabilir bir insan ya ben haberde görünce ürküyorum siz nasıl bu kadar soğuk kanlı olabiliyorsunuz?
Adalet güzel işlerse öyle şeyler yaşamayız adam öldüren 2-3 sene yatıp çıkıyor çıkınca yine yapiyor
Doldu ülke nerede ne kadar yamyam varsa herkes kendine dikkat etsin bu ülkede
Ben sadece dizilerde oluyor saniyordum insanlar ne kadar acımasız
Evet bu ara çok arttı
Ümit Özdağ uyarmıştı. Dinlemediniz...
Japon askeri ümit
@Lieutenanttt45 bunu söylemek için aşırı cahil olmak gerekir. Ama ben inanıyorum sende o potansiyel var : )
Çok konuşma kaybol
Bo*k gibi atlayan sensin trol kardeş
Kaybol la
Sen kaybol velet
Temizlik yapan su ile noktalıyor?
Genel bir temizlik var anlaşılan
Evet cok artti. Kan dondurucu😟
Bana normal geliyor artık
Öyle olmamalı ama, üzücü.
@cvcvnfjfkfk dünya böyle
Öyle olmamalı ama, değil mi? Üzücü.
İnsanlıktan çıkmış haldeyiz ne oluyor bu insanlara
Evet ve hepsinin de neden öldüğü belli değil
Mafya devletinde şaşırtmayan olaylar.
Hep böyleydi zaten
Seri katil olduğunu düşünüyorum
Hayda benim niye haberim yok yeni mi olmuş
Organize bir şey olduğu aşikar
nasıl bir leş zamanı denk geldik ya
Yeni bir seri katil olaylari gibi
Bu ülkede daha neler olur neler
Ülke iyice panormal activty oldu
Cezalar hafif oldugu için bu olaylar oluyor
Ürkünç derece de sıkıntı
Sona yaklaşıyoruz😀
Olaylar cigirindan cikti
Ben de ölmek istiyom artık
Bende böyle birini öldürmek istiyom nasil yapicam
Korkutucu ya
düzenli olarak haber yapıyorlar bilerek
Ölüm nedenleri ne
Seri katildir
Cok fazla oldu ya
Neden arttı acaba?
Afganlar veya suriyeliler yapmistir
Bence bu isin icinde baska bi sey var oyle iki sapik afganin yapacagi is degil bu fark ettiysen ege ve akdeniz taraflarindada cok oluyor bunlar
çok arttı evet
Korkutucu
Sen oralimisin
Artmadi, hep boyleydi
seri katil yapıyor bence bunları
Ne yapalım şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?