Ateistin tekiyle tartıştım diyor ki Osmanlı belkide hiç var olmadı bizi kandırıyorlar ne düşünüyorsunuz?

Başlarda osmanlının gücünü yok saydı

sonra da konuyu belkide osmanlı diye bir devlet hiç var olmadı, son dönemde azınlık olarak kurdukları devleti tarihi büyük diye bize yediriyorlar siz saf ve kendinizi kandırdığınız için kanıyorsunuz buna diyor.

İstanbul 'u civcivler mi fethetti dedim, Türkler fethetti evet ama adı osmanlı değildi diyor, bize tarihi yanlış kakalıyorlar imiş

ve her şeye kanan olduğumuz için bize yutturulan devleti kabul ediyor imişiz.

bla bla işte

Ateistin tekiyle tartıştım diyor ki Osmanlı belkide hiç var olmadı bizi kandırıyorlar ne düşünüyorsunuz?
Cevapla