Bir hafta önce 160 liraya aldığım köfte porsiyonunu bugün 205e aldm :d?

hem tekirdağ köfte hem urfa kebap ikisi de porsiyon olarak 205e çıkmış. 6 porsiyon aldım 1230 tuttu. yılın ilk zamı bize böyle girdi. Ya siz nasıl hissettiniz ilk zamları?

Bir hafta önce 160 liraya aldığım köfte porsiyonunu bugün 205e aldm :d?
Cevapla