Hadi bu yılın bitişi şerefine herkes Cumhurbaşkanı seni dinliyoruz :)
Not: silivri soğuktur :))
Hadi bu yılın bitişi şerefine herkes Cumhurbaşkanı seni dinliyoruz :)
Not: silivri soğuktur :))
Ben genel olarak yazayım, cb olsam ne yaparım diye.
1. ekonomi için serbest piyasaya tam gaz serbestlik.
2. dış bağımlılık düşürmek için Büyük şehirlerden kırsala göçe kredi gibi teşvikler.
3. Teknolojiyi tarımın hizmetine sunup tarımı geliştirmek ve işi lolaylaştırıcı kılarak çoğu insanı bu alana çekmek.
4. dış politikada daha net tavırlar ve daha özgün olmak.
5. dengeli nüfus, dengeli sektöre istihadamlar yaratmak. belli sektörler değil her sektörü eşit çekici hale getirmek.
özetle bunlar için ekstra yüzlerce alt maddeler. ama temelde bunlar.
Ben net ve dobra biriyim. Bu devirde benim gibiler siyasette tutunamaz :ddd
Anadolu liselerini meslek liselerine cevirirdim
Üniversiteleri alanlara bölerdim
Nüfus dağılımını estilemek için
Sehir den kırsala dönüş kapsamında porejeler baslatırdım
Yaşlılar için göretim ve sosyalleşme tesisleri kuradım
Tırafık cezalarını gelire göre yapardım
Yeni evlenenlere ev ve eşya yardımı yapardım
Aile piskoloğu uygulamasını baslatırdım
İlerin üretimlerine göre katam değer katacak ürünler üreten fabrikalar acardım
Kumarhaneleri tekrar acardım
Öğrencilerlerden vergi almazdım
Daha büsürü var fikrim
Cevap
4Cevap
Adalet sistemini baştan aşağıya değiştirirdim bunun için hukuk fakültelerindeki proflardan türkiyedeki barolardan sosyolog v. b. kuruluşlardan bir komisyon kurardım TCK. Yı değişitirirdim
Adaleti sağlamak olurdu
Ve muhalefeti degistirmekle baslardim
Terrörü bittimeye calisirdim
Ülkenin dinini değiştirirdim 😂 artık paraya ve şeyhlere tapılmayacak diye de genelgeler kanunlar yayınlatırdım 😂
Milleti Müslüman yapıcam daha iyisini bulamazsınız 😂
Emin misin 😂😅 ülke il il tarikatlar tarafından pay edilmiş knk ve emin ol hiç birinin derdi din değil
Ülke yeterince aydınlık kanka kimse gizli bir şey yapmıyor o yüzden anlatmaya gerek yok 😂
Yönetime geçseydim önce silivriyi ısıtırdım daha sonra konuşuruz 😂😂😂
Ne zaman kötü hissettim kim oldugumu hatırlarım ona göre hareket ederim😀
herkese savas acar kizlari cepheye gonderir kiz kalmayinca baris anlasmasi imzalardim, bu ulkeye yapilabilecek en buyuk hizmet t. c. kizlarini temizlemektir
Mültecileri bi gönderim
Suriyelileri yollardım
Onu içeri attırirdim hatta idam ettrirdim
@ırmaakk00 Siyonist kuklası PKK ile seçime girenlerimi
Yirmi yıldır koyuyoruz PKK ile severlerine
@ırmaakk00 Bikmadiniz daha yallah tel Avive
@ırmaakk00 asiyormuş kuş kadar beyniyle sizin selam caktiklarinizda asiyordu şimdi hapishane köşelerinde mesaj yayınlıyor
@ırmaakk00 gidip oy veriyorsunuz onlarla yatıp kalkana sevmeden mi veriyorsunuz tuvalet terlikcileri
@ırmaakk00 İHA Siha togg füze uçak gemisi düşmanları bilim ve teknolojinin önünü tıkayan kültürsüz ahlaksız güruh sizi
Üsluba bak. Yazık sanırım o partinin bir üyesisin ki büyük ihtimal öyledir zaten yoksa bu kadar batması normal değil asla. Merak etme bu ay en çok sana makarna var makarna dağıtıcılara bu savunmanı göster sana 1 koli değil 10 koli vermezlerse ben de tuvalet terliği olayım LWNJDJWJDJSJJXNJDSU
@ırmaakk00 makarna yeriz helalinden sizin gibi para için her dalavareyi çevirmeyiz yeter bu ülkeyi hortumladiniz aranızda bir tane fakir yok haramzadeler
ırmaakk00 haram yediğinizi biliyoruz. Para için her taklayi atarsınız. Oy için Hergün cumaya gidiyorum demeler , günde yetmiş iftar açıyorum demeler , oy zamanı camide yasin okumaya çalışıp İngiliz elçiyle seçimden sonra rakı balık yapmalar , ateist il başkanının ramazanda iftara katılıp el açıp dua etmesi hep para için din tüccarları sizi
Ya sen otistik misin? Sorunlu musun moruk? Benim chp yi hdp yi tuttuğumu nereden çıkarttin abi şaka gibi siz nasıl bir kafadasınız soru sorulmuş yorum yaptık gördüğümüz muameleye bak terörist ilan edildik şaka mısın sen? Benim onu sevmemem neden sana bu kadar battı ne anlatıyorsun sen iyi misin keriz şey seni?
Kıvırma yürü git sabahtan beri savunuyordu şimdi 180 derece dönüş
NWJAHQSWKSJWJS Yürü uza git lan asabımı bozma kaç yaşına gelmiş kafaya bak 300500 uçuyo kafa, kafa kendinde değil neymiş aga bu makarna aşkı shdkskjsjdjsks hadi hadi sen kimsin seninle polemiğe gireyim uza ben senin gibi kuş beyinli değilim herhangi bir partiyi tutmuyorum ve makarna için üyesi olmuyorum abicim hadi git.
Hadi naşla Batı'nın tasmalı cekirgeleri sizi bıktık igrenc zihniyetinizden
geçemem ben memnunum iktidardan
İçki fiyatını sudan ucuz yapardim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?