İsrail son iki ayda 5 bin bebek öldürdü ve öldürmeye devam ediyor. Bizim Mehmetçiklerimiz de sınır ötesinde Türkiye'ye Teröristler Suriye sınırından roket atmasınlar diye bizler için bu vatan şehit oluyorlar. Bizim ülkemizdeki Türk postuna girmiş bazı mahlukatlar ise Filistin'i boşverin bizim şehidimiz var. Onların yasını tutun Filistin'den bizene diyorlar. Haluk Levent öldürülen bebekler için ilgili şöyle bir açıklama yapmış :
Türklüğün tanımını da Abdullahkalısazlı çok güzel tanımlamış. Bu tanımın dışında olanların hiçbiri Türk değil. Soylarında Yunan, Ermeni ya da Yahudi kanı olması kuvvetle muhtemel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Neden bu kadar Filistin i dusunmeyenleri dert ediyorsunuz baskalrinin ne düşündüğü neden bu kadar önemli
Kudüs Müslümanların İlk mescidi ya hani. İslam'da tüm İnsanlığa gönderildi ya hani. Filistin Osmanlı toprağı ya hani. Ölünce İslam'a göre hesaba çekileceğiz ya hani. Kur'an'a göre Müslüman Müslümanın kardeşidir ya hani. Bebekler ırk nedir, müslüman nedir yahudi nedir bilmez sadece mama için ağlayan bebeklerdir ya hani. o yüzden İnsan olanları ilgilendiren bir mesele bu insan olmayanlar üzerine alınmayabilir
Derkes müslüman değil müslüman olsa da dindar da olmayabilir umursamaz ülkede olup biteni umursamayan da var bu kadar kimin ne düşündüğünü nasıl düşünmesi gerektiğini dert etmeyin herkes aynı fikirde hiç bir konuda olmaz
İşte ölü bebekler Müslümanlık nedir din nedir de bilmiyorlar ya hani işte bu yüzden din meselesi değil bu insanlık ve vicdan meselesi. O yüzden İnsan olmayan yarattıklar için önemli değil sadece
E tamam onu diyorum ya herkes aynı duyarlilikta olmayabilir anne babasını çocuğunu umirsmaayan yani ille bu konuyu dusinecek diye bir şart yok bunu diyorum
İşte o diyorum bende bu insanlık meselesi sadece.
Gerçekten bu sitede hâlâ böyle sizin gibi düşünen birilerinin olması çok güzel..
Ülkemiz Türk postuna girmiş çakallarla dolu maalesef. Bunu planlı olarak soyadı kanunu çıkartarak yaptılar zaten. Adamın adı Artin Agopyan. Gidiyor Öcalan soyadını alıyor Türk vatandaşı kimliği veriliyor. Adamın kimlikteki adı Musa Kazım. Geliyor imamlık yapıyor ama adam Mason.