Ankara Belediyesi adayı biliyorsunuz ki.. Açıklamasında;
"İYİ Parti desteği olmaması sonucu değişmez, %60 oy alacağıma inanıyorum. Anketler onu gösteriyor" demiş.

Ankara Belediyesi adayı biliyorsunuz ki.. Açıklamasında;
"İYİ Parti desteği olmaması sonucu değişmez, %60 oy alacağıma inanıyorum. Anketler onu gösteriyor" demiş.

ahahah son seçimi de 60 ile kazanıyorlardı gördük sonra ne olduğunu. millet ona gel aday ol dedi ama o korkaklık gösterdi. yerel seçimlerde en büyük dileğim korkaklığının bedelini ödemesi ve kaybetmesidir.
Kırgın seçmen çok fazla herkes mansur yavasin aday olmasını istedi fakat aday olmadı göz göre göre çok büyük bir seçim kaybedildi eminim bunun faturası da ağır ödenecek. Seçmeni dinlemediniz...
Cevap
92Cevap
Yüksek oy alır ama ne kadar alır bilinmez gadası
Bence alır o kadar
Mansur Yavas Ankarayi zaten 2015'de kazanmisti, Melih Gökcek hile ile secimi calmisti.
Cok iyi hatirliyorum o 2015 secim gecesini, AA tüm gece Ankaranin verilerini yayinlamamisti.
Mansur Yavas Ankarayi alir hemde cok rahat.
Ankara 'daki Özel halk otobüslerinde 65 yaş üstünün ücretsiz binmesi olayını bile şehirde kaosa çevirdi! Adamın pr'ını yaptılar ama kofti bence
Ankara 'da %80 ile alması gereken birisi. Belkide Türkiye'de işini hakkıyla yapan tek belediye başkanı. CHP sempatizanı değilim ama hakkını vermek gerekir.
Aynen Kemal'e cumhurbaşkanım diyen, kazanıyoruz öndeyiz diyen şizofrene %60 oy çıkar kesin asjsj
😂😂😂
Seçimden önce olsa muhtemelen alabilirdi ama şu an mümkün değil. Herkes adamı korkak olarak görüyor. Ankara 'yı yine alır bu arada ama %60 falan değil bence.
Yani Ankara'da yaşayan biri olarak yine Mansur Yavaşa vercem oyumu ama diğer partinin skandalları bitmediğinden böyle yapcam yoksa ben Mansur yavaşında iyi belediyecilik yaptığını düşünmüyorum
bu sefer zor be
milliyetçilerin oyunu almazsa zor..
İstanbul ve Ankara da kazansalar da büyük farklarla kazanacaklarını sanmıyorum küçük farklarla kaybedebilirler de..
valla sosyal medya bu adama tapanlarla dolu ve adamın yanlışına bile toz kondurmuyorlar. örneğin otobüs bozuluyor şöför silecek suyu koyuyordur felan diyorlar. kısaca ergenler olduğu sürece oyu alır.
Büyükşehirlerin arapların kontrolüne geçmemesi ve arap popülasyonunun artmaması için muhalefetin belediye başkan adaylarının kazanması önemli.
Tekrar seçilsin de, ne alırsa alsın. Ben Ankara 'da bir daha AKP belediyeciliği görmek istemiyorum.
Yani ben de Ankara 'da kazanacağını düşünüyorum ben şunu söyleyeyim hizmet olarak çok fazla bir şey olmadı Ama dürüst adam
Yılar önceden tanıdığım ve gerçekten samimi biridir. Kendisi işini seven biridir. Particilikten uzak belediye başkanlığını seviyorum.
İnşaallah yine kazanır.
Mansur Yavaş'ın rahat kazanacağı bir seçim bekliyorum ki bunu da sonuna kadar hakediyor!
Ankara 'daki insan düşünsün ben Buyukersenin kac alacağını merak ederim
evet alabilir mansur yavaş olarak düşünürsek fakat chp parti olarak çok düşecek
Bence alamayacak Akp yine kazanacak ne kadar yoksulluğa düşkün biriyiz yoksul oldukça yoksul olmaya sever hale geldi hekees yoksul olmak icin seçmezler
Kazanıyoruuuuuuzzzzz (Ekrem İmamoğlu sesiyle okuyunuz)
Ankara'da BISEY DEGISMEDI ICRAAT GÖRMEDIM BEN VERMEM
Dürüst düzgün bir adam
O yüzden bence alamaz seçimi kaybeder!
İyi partiye oy verdik diye kendilerini bir şey sandılar ben chpliyim mvde iyi partiye verdim çoğu insanda böyle yaptı ittifak yoksa oy da yok iyi partiye 😂 Mansur yavaşın iyi partiye ihtiyacı yok
Bence daha fazla alır bıktı çünkü artık bu yönetimden
Ankara'da ne hizmeti var Ankara halkı iyi karar versin
valla kazanır mı bilmem ben zafer partisinin adayını destekliycem
Hdp drsteğini çekerse %40 ancak alır ki çekecekler. İyi parti desteklemezde %30 ancak alır
Diğer adaya da bağlı bence. Şu ortamda 45 filan gibi Max
Çok başarılı bulmadım aöa her şekilde melih gökçekten iyidir.
Nsjdjfjfkcjc anketlere bakıp iş yapan adam, Cumhurbaşkanı adayı olamadı ilahi komedya
Adam dürüst , bu adamı kaçırmayın, jalmadı böylesi maalesef
İyi partınin kemikleşmiş tabanı yok parti başkanları kimi desteklediği önemli değil zaten Meral iki gün sonra destek veriyorum der
Zor kazanır emekliye verilecek para belediye seçiminde etkili olacak
Sence eyt liler mi kazandırdı bu seçim Erdoğana
Bence yüzde 40 alır belki daha az cunku hic bisey yapmadı
Geçen seçimle bu seçim farklı. Mansur Yavaş kendisini gösterdi. Bence rahat rahat seçilir.
65 alır bence ama en kötü 50 civarı alır. Yani olması gereken bu bence.
Bu da fos çıktı. Muharrem Ince her konuda haklı
Ayrıca senin gibi güzel kız niye siyasetle uğraşır ki? Kanadalı Abdli kızlara çok benziyosun onlar gibi olsana şen şakrak eğlenceli şeylerle ilgilenen mutlu vs :D
siyasete bakmayan mı kaldı bu dönemde
Benim fazla umrumda olmuyor. Çünkü Türkiye'yi beninsemiyorum yaşamak için. Benim için tatil yeri sadece o da yakın olduğu için
*m..
oyu bilemem kazanacağı kesin
Adam günlleri almis oy neki
%20 de kalır ve gider
man kafalı dolu ülke için iddalı sözler
Başganım yapar
%42 o da belki
Ülkücüye oy yok.
Yeni iktidar yeni mualefet lazim bence
chp ve hdp oyları yetmez sana
%20 alırsa basının ustune koysun
bence zor bu sefer işin içinde her şey var
Melih Gökçek aday olursa Mansurun hiç şansı olmaz
@busbus000 adam needeyse 20 yıl gayet güzel idare etti. Tek karşıt argümaniniz jelibon mu? 😂
Mansurun rüşvet gökdelen olayini nasıl da görmezden geliyorsunuz öyle. Olay ayyuka çıkmıştı jet hızıyla unutturdunuz 😂
@busbus000 sende gayet iyi biliyorsun ki adam başka bir şeyi kastetmiş kelimeyi bilemediğinden jelibon deyivermiş. Yani rüşvet alan daha çok hoşunuza gidiyor öyle mi? Jelibon demesin de isterse rüşveti hamuduyla götürsün 🤣 bu yüzden bu haldesiniz milletcek. Hizmet değil ideoloji istiyorsunuz
@busbus000 Hiç bu dediğim katrilyonluk gökdelen rüşvetini araştırma gereği duymadın değil mi? Buna kulakları tıkamak denir
@busbus000 En azından melih gökçekin böyle bir rüşvet olayı çıkmadı. Varsa bildiğin söyle. Ben bile bile rüşvetciyi savunmam
@busbus000 öyle bişey yok, varsa ayrintili bilgi ver araştiralim
@busbus000 evet burada bir usulsuz işlem var ancak 3 ay sonra girebileceği ihaleye şimdi girilip para ödenmiş. Para ile satin alinmiş.
Diğer yandaki katrilyonluk rüşvetin yaninda bu biraz basit kalmiyor mu?
Anketlerde Suriyeliler yok ama
1 / 3 o da eşittir % 20 🤪
İBB ve ABB Ak partye geçer
60 olmasa da 52-53 bandında oy alır.
Mansur abi dediyse alır
Hepsini kaybedecekler
Kibar feyzo da şom ağzlı pzvk repliği var bende ozaman seni öldururum som agizli pzvk
Bende ozaman seni kaybederim şom ağızlı pvzk
%46 ya da yüzde %62 gibi tahmin ediyorum.
Alır bence önceki seçim gibi çıkacak sonuç.
En az o kadar alması da gerekiyor zaten..
İnşallah alır Mansur baba
inanmayla alinsaydi kemal emmi presidentto
Bence kesinlikle alır keşke aday olsaydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?