Sebebi açıklamasıyla birlikte cevap olarak belirtiniz.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Recep Tayyip ERDOĞAN
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sebebi açıklamasıyla birlikte cevap olarak belirtiniz.
Müslüman Ecdadım Sultan Alparslan tabiki. Bu isimler sonradan Türedi. Biz Müslüman Türkiye Selçukluları olmasak Bizans'ın masasında meze olarak oynayacaktınız. Zamanında çok dinsiz kanı akıttık. O yüzden dinsizler Türklerin lideri olamazlar🇹🇷☝️🐺
Atatürk mü Tayyip mi diye soruyorum Türkiyenin lideri diyorum y*rram ne edebiyat yapıyon.
Selçuklu dediğin devlet anadoluya hapis kalıp moğollar tarafından katledildi Osman Gazi olmasa bu ecdadın devamını gelmezdi.
Türkiye ismi senin dinsiz atandan önce de vardı zır cahil
Hakan Osman Gazi'ye kim açtı Anadolu kapılarını zır cahil
cidden mi benimle tarih sidiğimi yarıştırcan ve atatürke dinsiz mi diceksin benim sorum altında
angus kafalı seni sevr antlaşması nedir bir onu öğren iki bu TÜRKLERİN ATASI Musata Kemal olmasaydı senin ecdadının tarihini dinini kitabını yırtıp atıp itin g*tune sokucaklardı adama dinsiz diyip burada tatava yapıyorsun diriliş ertuğrul izleyip gelen selçuklu savunucusu oluyor başıma
Nutuk bile okumayan bir insan olduğunu o kadar belli ki daha Mustafa Kemal'in dinsiz ve Müslüman düşmanı olduğunu bile bilmiyorsun çok yazık. İlla yabancı kaynaklar vermem gerekiyor sizin gibi okuma yapmayan insanlara 1) İsrail’de ki Mustafa Kemal heykeli’nin altındaki ifâde
“Bütün Türk Milleti ve Türkiye’yi seven israil halkı sana (yav) ebediyyen minnettar kalacaktır”
2) The Mail gazetesi, 30 Eylül 1922 nüshasında şunları yazmakta.
”Kemal Türk değildir. Kendisi selânikte doğdu ve bir yahudidir
3) Türkiye’de muhabirlik yapmış olan ”William A. Lloyd” Auckland Star isimli gazete’de mustafa kemal’ın türk olmadığını ve bir yahudi olduğunu yazmıştır. İngilizce orijinal metninde şöyle diyor: Kemal , he is a not Turkish at all. But jewish
Kaynak: Auckland Star, 27 Eylül 1926
4) New York Tribune 26 Subat 1921 tarihli yazısına şu şekilde başlamakta:
”Ankara Hükûmeti’nin yahudi lideri Mustafa Kemal” Orijinal metninde şöyle yazıyor: "Mustapha Kemal the Jewish leader of the Angora government "
5) The Washington Times 08 ekim 1922 tarihli yazısında, mustafa kemal’ın yahudi olduğunu yazmakta.
Bir tek Türk kaynakları adamı Türk yapıyor. Çünkü Türk olmadığı ortaya çıkarsa Yahudi sistemi ile kurulmuş Türkiye sona erip heykelleri yıkılacak. Yahudi siren sesi çalmayacak artık bu ülkede
Sevr antlaşması mı 🤣🤣🤣 Erdoğan'ın imzası olmayan uluslararası antlaşma geçerli olur mu birader? Sevr dediğin antlaşmada padişah Vahdettin Han'ın imzası bile olmadığı için zaten taslak metni olarak rafa kaldırıldı. Senin yahudi atan bu yüzden sevr yerine Mondrosu imzalayıp ülkemin işgal edilmesine Türk milletinin çocuklarının öldürülmesine ve kadınların iffetinin kirletilmesine sebep olan Rauf Orbay'ı asması gerekirken bu aferin Rauf işini çok iyi yaptın der gibi bu ülkede başbakan yaptı bu haini
bak şimdi angus efendi
1) Atatürkün dünyada nerdeyse her ülkedebir heykeli vardır ve her heykelde o ülke için ne ifade ediyorsa ona göre söz yazar amerika da bile vardır israilde de afganistada güney afrika da bile.
2)1922 tarihinde yaşanan olaylardan bir haber olduğun için propaganda yapımı gazetelerin doğruluğundan hem fikirsin 1922 de yunanlar denize dökülüyor diye dünyanın her bir gazetesinde ana manşetlerde yüz tutuyordu o zamanın Türk düşmanı devletler veya gazete basım ajansları Osmanlı içerisinde ki ordu da dahil Payidahtcı halkı insanları atatürke karşı isyan ettirebilmek için bu tarz propagandalar yapıldı sen ve senin gibi kanı bozuk hacı hocalar da asıldı 1923 den sonra.
3) Asılsız kanıtı olmıyan iftiralardan biri 'ingiliz ajanı mason diktatör' gibi atıflarda vardı 1926 da Lloyd p*çinin attığı iftira sadece mahalle karısı dedikosu etkisindeydi etkisi olsaydı H. C. Armstrong'un yazdığı Grey Wolf adlı kitabı gibi cevaplar anında baş gösterirdi oku bunuda güzel kitap atatürk biyografisidir. sonra y*arak yürek kadir popcorn gibi sağda ağlayıp durma.
yazdığın diğer tüm maddeler atatürk için iftiralar asılsız desteksiz iftiralar yalanlar propagandalar halkı kışkırtmak için Türkler dışında dediğim gibi H. C. Armstrong gibi dönemin amerikan generali General Mc ARTHUR dediği söz (Asker, devlet adamı, çağımızın en büyük liderlerinden biri idi. Kendisi, Türkiye'nin, dünyanın en ileri memleketleri arasında hak ettiği yeri almasını sağlamıştır. Keza O, Türklere, bir milletin büyüklüğünün temel taşını teşkil eden, kendine güvenme ve dayanma duygusunu vermiştir.) dönemin abd başkanı John F. KENNEDY dediği söz ( Atatürk bu yüzyılın büyük insanlarından birinin tarihi başarılarını, Türk halkına ilham veren liderliğini, modern dünyanın ileri görüşlü anlayışını ve bir askeri lider olarak kudret ve yüksek cesaretini hatırlatmaktadır. Çöküntü halinde bulunan bir imparatorluktan özgür Türkiye' nin doğması, yeni Türkiye' nin özgürlük ve bağımsızlığını şerefli bir şekilde ilan etmesi ve o zamandan beri koruması, Atatürk' ün Türk halkının işidir. Şüphesiz ki, Türkiye' de giriştiği derin ve geniş inkilaplar kadar bir kitlenin kendisine olan güvenini daha başarı ile gösteren bir örnek yoktur.) dönemin yine bir abd başkanı olan Franklin D. ROOSEVELT (Benim üzüntüm, bu adamla tanışmak hususundaki şiddetli arzumun gerçekleşmesine artık imkan kalmamış olmasıdır. "Sovyet Rusya Hariciye Nazırı Litvinof ile görüşürken kendisine onun fikrince bütün Avrupa' nın en kıymetli ve en ziyade dikkate değer devlet adamının kim olduğunu sordum. Bana Avrupa' nın en kıymetli devlet adamının Türkiye Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal olduğunu söyledi. dönemin abd büyük elçisi Awra M. WARRENGl dedikleri (Atatürk'ün dış münasebetler konusu üzerindeki görüşlerini inceleyen bir kimse, fikirlerinin değeri ve ifade edildikleri zamanı aşan manaları karşısında daima hayrete düşer.)
sevr antlaşması ve Erdoğan mı sen ne diyorsun aq salağı bu kadar beyinsiz misin sen cidden lan mondoros ateşkes antlaşması ruslar anamızı bellemesin diye boğazlardan geçmesine izin verilen bir anltaşmadır sonradan atatürkün kendisi yırtıp atmıştır yine ne diyorsun sen s*ktir git KADİR POPCORN hocannın s*ıkını t*ssagını yalamaya devam et ampute seni
Angus Kafalı Hristiyan Papaz Fatih Sultan Mehmet Han öldüğünde Kutlama yaparken Mustafa Kemal'in Mezarına gelip niye eğiliyor? Ulan haberinden kafa olsa bunu sorgulardın.
Daha Mondros Ateşkes Antlaşması ile Möntrö Boğazlar sözleşmesini bile ayırt edemeyen tarih cahillerine bugünlük tarih dersi yeter. Hadi önce Türk tarihini adamakıllı öğren sonra millete hakaret et.
valla kusura bakma bacım*u evladı arkadaşım sevr anltaşmasında erdoğan imzası yok diyen bir beyinsizle tartışırken antlaşmalar sözleşmeler her bişey biribirine giriyor kafamda
çünkü fatih sultan mehmet hristiyanların son kalesi kostantinopolis (İstanbul )'u fetih edildi adamların boğazına çöküp öldürüldü keyfi bir kuşatma Atatürk ise 5 düvel ile çarpışıp taş la sopayla devlet kovup devlet kuran bir insan biri saldıran biri kendini halkını savunan at kafası az zeka belirtisi ver bana
Birader sen önce git biraz paragrafta anlam sorusu çöz ya da biraz kitap oku. Bilgisi olmayan insanlar hakaret yoluna başvururlar. Sen de tam bu tipsin. Sana Sevrde Erdoğan imzası yok diyen olmadı. Daha bunu bile anlayacak IQ seviyen olmadığı için. Bugün Uluslararası antlaşmada Erdoğan'ın imzası olmayan bir antlaşma nasıl ki hukuken geçersiz ise padişah Vahdettin Han'ın imzası bile olmayan sevr antlaşması zaten Uluslararası geçersiz bir metin olarak rafa kaldırıldı. Hadi yavru ceylan git kitap oku biraz benden sana bir abi tavsiyesi
VE uzaylı oc mondoros 1918 sevr 1920 sen ne anlatıyorsun bana aq Allahın yokmu senin Rauf Orbay yerini kimi koyaydı şeiratcı o*ospu evladı Şeyh Sait itinizi mi yapaydı ne anlatıyorsun sen o dönemi nasıl araştırdın ne okudun kim sana ne öğretti beyinsiz
Aklı evvel sen Türk tarihini geçtim bak dünya tarihinde düşman ile savaşıp yenildikten sonra. Düşman mezarına gidip bizi çok güzel yendiniz diyen bir ırk gördün mü? Mesela Ruslar, yenilmez denilen Hitler'i yenince Alınanların Rus liderin mezarlığında saygı duruşunda durduğunu gördün mü? Ya da ABD Vietnam Savaşı'nda Ruslara ve Kore'ye yenilinc ABD'li insanların gelip Rus ya da Kore mezarlığında eğildiğini gördün mü? Ulan adamlar yıllardır Osmanlıya düşman. Osmanlıyı Mustafa Kemal elilye yıktıları için Osmanlı tekrar dirilemez artık diye Mustafa Kemal'e saygı duyuyorlar okuma özürlü vatandaş
AHAHA vericek hiçbir cevabı olmayınca max şeriatcı uzaylı beyinsizler olur gibi.
O Senin aşık olduğun Sevr anltaşması ise Sadrazam Damat Ferit paşa ve heyeti tarafından imzalanmış bir sözleşmedir. Osmanlı adına bu heyet gönderildi Bizzat Vahdettin tarafından İMZALATILDI s*ktır git tarih oku anla bana paragraf çöz diyeceğine Atatürke dinsiz diyebilcek cesaretin var kendine hakaret edilince ağlıyacak kadar da enayisin
Senin gibi küfür ederek senin seviyene düşmeyeceğim. Sen önce Lozan da atanın bu toprakları nasıl peşkeş çektiğini araştır. Sonra da Mondrosu imzalayan vatan haini Raufa bu ülkede niye başkanlık verildi onu araştır. Sonra yorum yaz bana. Çünkü bilgin yok. Bilgin bittiği için ilmin olmadığı için mecburen küfür etmeye başlıyorsun. Al sana lozanın 128. Maddesi: “Türk hükümeti, Britanya Imparatorluğu, Fransa ve Italya hükümetlerine (düşmanlarımıza) abideleri muhtevi olan arsaları ayrı ayrı ebediyyen terk etmeyi taahhüt eder.” Bak bu da Kemalist sitenin yazdığı madde şimdi siz okuma özürlüler ebediyen bırakmak ile peşkeş çekmenin aynı şey anlamını bilmediğiniz için gidip hani burada böyle bir şey yazmıyor diye cahil Cahil yorum yazma diye önceden ben yazıyorum sana: Türkiye Hükümeti, Britanya İmparatorluğu, Fransa ve İtalya Hükümetlerine karşı Kendi Toprakları (Bizim Kendi topraklarımız üzerinde savaş olmuş ya eee) üzerinde onlann savaş alanında ( bu savaş alanlarında düşmanı bu topraklara gömmüşüz ya da bu topraklar üzerinde bu düşmanlar yaralanıp kaza geçirmiş ya eee ) ya da yaralama, kaza, ya da hastalık sonucu ölmüş olan kara ve deniz askerleri ile tutsak iken ölen savaş tutsakları ve sivil tutukluların mezarları, mezarlıkları, toplu ceset çukurları ve adlarına dikilmiş anıtlarının üzerinde bulunduğu ARSALARI ( Arsa demek Alan demek ya hani bu topraklar üzerinde düşmanı öldürmüşüz zavallı düşmanlar hastalık geçirmiş ve bunları bizim topraklarda toplu mezar topraklarına gömmüüz diye ne yapmış Yahudi atan bu toprakları) o devletlere ( Düşmanlarımıza) ( Ayrı ayirı ve Süresiz OLARAK BIRAKMAYI YÜKLENİR.) Süresiz olarak peşkeş çekip bırakmış. Git tarih oku sonra millete küfür et. Hadi yavrum yol al şimdi
Tayyip diyenlere yapmak istediğim
Kesinlikle :D
bu az kalmaz mı bro
@BakirBirBey Bide Bu %27 Lik Kısım Neden Tayyip Dedi Merak Ediyorum :)
@ByMusty007 abi primatların ne yapacağına akıl sır ermez düşünme :D
@BakirBirBey Sende Haklısın :D
@ByMusty007 https://www.youtube.com/watch?v=N7WORcCg23s
@BakirBirBey :D :D :D
@ByMusty007 asdasdasd
Cevap
3Cevap
Mustafa Kemal ATATÜRK
Kamal kiliçdarogli
Ya Tartışmasız Ya Mustafa Kemal Atatürk ❤❤❤
Tabii ki Atatürk ❤️❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?